Ik neem aan dat ze een herinnering bedoeld op insta of snap.
OMGGGG WAT ERRUGGG maar dat terzijde… Was dat niet de hele essentie van m’n post??
Ik snap dat je even probeert punten te scoren omdat jij het blijkbaar tot op de voet volgt maar je hebt gelijk. Ik heb daar de tijd vaak niet voor.
Zullen we ter ere van het hele jaar de positieve dingen opnoemen van deze oorlog.
Jij mag beginnen
Je hebt daar verder geen interesse in. Geen tijd is bullshit iedereen heeft tijd voor nieuws.
Vind jij bullshit. Je weet toch niet hoe ik mijn leven invul en waarom. Prima dat jij die tijd daar wel voor kan vinden. Mijn prioriteit (dus niet persé interesse want ik zou van mijn situatie het liefst niks willen weten) ligt inderdaad ergens anders en indien jij in een zelfde situatie zou zitten vind ik het op mijn beurt weer heel vreemd als jij het nieuws daarboven zou kiezen.
Maar oke sorry dat ik er bij stil stond. Zal het niet meer doen
Ja dat vind ik zeker. Als je tijd hebt om post van een jaar terug te lezen dan heb je zeker tijd voor t nieuws haha. Boeit me verder niks dat je het nieuws niet kijkt of er geen interesse in hebt. Maar vond het nogal flauw om de “ik ben super druk en heb niet net zo als jij alle tijd voor het nieuws” kaart te trekken om een soort medelijden te krijgen ofzo. Waarom zou je ook in de verdeding gaan als je ook kunt zeggen “Ohja nieuws boeit mij 0 dus heb t niet meegekregen”
Ja bijna iedereen neemt zn telefoon mee tijdens het poepen. Dan heb je alle tijd.
Maar wat voor post/herinnering was het dan ook? Heb je dan destijds wel op social media even gedeeld hoe errug het was?
Heineken heeft 61 nieuwe merken. Positief voor hun. Tot iedereen er achter kwam.
Dat vind ik niet zo ‘ach’, maar het is sowieso een grote ergernis. Maar zelfs als ik het zie verwacht ik wel dat mensen nog een beetje het nieuws volgen.
Zolang niet iedereen nu ophoudt met het kopen van Heineken producten, boeit het hen nul.
Boeit het hun niet 0.0?
Je moet je echt gaan schamen voor die grap
Je gaf me dan ook wel voldoende inspiratie om de grap te maken. Bedankt voor deze prettige samenwerking! xoxo
Het idee dat Wendy van Dijk bij Polen Oekraïners wilde binnenhalen voor Giro555 en hoe iedereen op dat idee zat te katten, omdat het een kutidee was en is.
OH EN DE MATTIE EN WIETZE REÜNIE!
Hahahahaaa ohja Wendy was dat vergeten hshzha.
Ik vond haar ook wel iemand die dan als Ushi of Dushi die mensen naar binnen zou sleuren
Maar hoe doe je dat dan ook? Ben je dan ook gewoon echt alleen op het forum (met driekwart van de topics op negeer) en verder op geen enkele internetsite of app de hele dag?
Ik volg momenteel ook even weinig nieuws, want kan er even slecht mee dealen (en ja, ik ben me ervan bewust dat dat een heel geprivilegieerde positie is), maar ik weet alsnog globaal wel wat er in de wereld aan de hand is door notificaties van nieuwsapps over het belangrijkste nieuws, instagram en andere social media, groepsapps met vrienden, en ook doordat er hier regelmatig over dingen gepost wordt.