Wat je even kwijt wil #65

Ik ben mijn laptop kwijt. Kunnen jullie alsjeblieft duimen dat hij weer boven water komt in de chaos? 🥹

10 likes

Hahaha, beetje late reactie maar dit werk deed ik als 18 jarige als vakantiebaan bij een bank. Niemand had zin natuurlijk om al die dooie mensen eruit te vissen enzo hahaaa. Maar die dossiers mochten dus idd allemaal in de shredder.

1 like

Je bent net verhuisd toch? Dan ligt vaak alles nog een beetje overal en nergens. Je laptop komt vast terug!

1 like

Ik ben op roadtrip met m’n vriend. Van Nederland naar België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en terug. Ik praat inmiddels al die talen doorelkaar heen :joy: wel een beetje trots op mezelf dat ik dit doe. Heb/had al een paar jaar rijangst, ook als bijrijder, maar het gaat zo goed! Evenals op vreemde plekken moeten slapen. Voelt echt als een overwinning dit.

52 likes

Wij willen natuurlijk wel een foto van het eindresultaat. Ik heb zelf nog nooit brood gebakken maar een vriend stuurde vol trots zijn zelfgebakken brood en ik dacht. Oke, ik ga ook enthousiast reageren want hij was heel blij. Maar het was gewoon zegmaar een hard bolletje en dan wat groter hahaha. Maar ik vond het heel aandoenlijk. En het lijkt me ook best lastig!

8 likes

Ik wil opstap, maar hebben geen oppas :sob: heb nu echt ram slechte zin.

2 likes

Heb je deze toevallig ook al gezien? Heel bizar ja.

8 likes

:netherlands::netherlands::netherlands::netherlands::netherlands::netherlands:

9 likes

Klopt inderdaad :blush: het stomme is dat ik me gewoon echt niet meer kan herinneren hoe en wanneer ik het heb ingepakt of meegenomen. En mijn vrienden ook niet.

Ga morgen eindelijk echt uitpakken dus hopelijk komt het dan boven water.

2 likes

Ik ben ooit naar een oefenwedstrijd van het Tuvalu-team in Nederland geweest. :joy: Konden niet echt voetballen.

4 likes

Ik had vanavond een mega leuke gast aan de bar. Hij komt uit UK maar werkt als chef op een schip in NL. Hij vroeg om mijn insta dus nu volgen we elkaar. Alleen hij is helaas maar 1 dag in mijn woonplaats en verder woont hij in Amsterdam (ik in Friesland), dus dat is een beetje jammer haha

3 likes

Haha @SpeedOfSound @Krabsalade , haha grappig dat jullie het hierover hebben :joy: [persoonlijk verhaal over Tuvalu, weg]

4 likes

Oh ja die docu heb ik gezien destijds, haha grappig.

2 likes

Het lijkt erop dat de persoon op wie ik al jarenlang een stille crush heb en van wie ik vaak fantaseer dat die single is, uit elkaar gaat en nu voelt het alsof ik dat het universum heb ingeslingerd. Ik geloof absoluut niet dat het zo werkt, maar ik voel me toch een beetje schuldig (manifesteren gone wrong :see_no_evil:).

7 likes

Heb eindelijk een dagje niks en rustig alles op mijn gemak doen en chillen, maar nu voel ik me onrustig en rot en kan ik nog niet ontspannen en hiervan genieten :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ik heb morgen mn eerste werkdag bij een nieuwe baan en ik ben nu al zo beroerd van de zenuwen

30 likes

Je bent niet alleen! Ik heb morgen ook m’n eerste werkdag en vind het ook retespannend. Succes🫶

22 likes

Thanks! Jij ook veel succes en plezier morgen!

3 likes

Lol ik ga nooit meer eten bestellen

6 likes

@arcobaleno hier nog een!

Succes morgen allebei!

3 likes