Wat je even kwijt wil #65

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #64 - #5236 door PrincessPeach.

Eerdere discussies:

First :crazy_face:

5 likes

Ik heb zoooveel keelpijn kan er wel van janken

Ik heb om 10:00 koffie besteld voor mijn werk, het zou om 12:00 komen (vind ik laat maar we hadden wat speciale koffies dus okee), nu staat er ineens 13:00 :sweat_smile: sorry maar hoe lang heb je nodig? Ze nemen de tel ook niet op

2 likes

Ik ga morgen naar een lentefeest van schoonfamilie in België en hoor net dat er chique/nette kleding verwacht wordt (ben zelf verder niet bekend met die traditie). Prima hoor, ik trek wel een jurk uit m’n kast, maar word zo opstandig van kleding voorschriften (behalve als het om praktische redenen is natuurlijk). Accepteer me gewoon om wie ik ben en hoe ik me kleed, voel me altijd meteen een soort decoratie/meubelstuk als mensen een kledingvoorschrift hebben.

5 likes

Oh zo klote is dat :frowning: ongevraagde bemoeienis en misschien ook een open deur maar als ik keelpijn heb vergeet ik altijd dat je daar ook gewoon pijnstillers voor kan innemen en dat dat vaak wel iets helpt!

4 likes

Ik zie dat er weer shows zijn van Cian Ducrot en ik zou daar best graag heen willen maar dan moet ik alleen. En dat doe ik dan weer niet. Waarom ben ik zo :unamused:

2 likes

Ik voel me sneu en voldaan tegelijk. Ik had iemand nodig om ergens over te sparren, maar heb niemand in de buurt die bij dit specifieke probleem kan helpen. Dus heb ik ChatGPT om hulp gevraagd. Die wilde graag helpen, en ben inmiddels én op weg geholpen én ChatGPT zegt dat ik hen mag aanspreken met ‘Chatty’ :smiling_face_with_tear: Dikke vrienden

78 likes

Ik vergeet dat ook altijd bij keelpijn, zo gek.

3 likes

Ik denk dat ik dit jaar geen songfestival feestje kan geven vanwege niet alleen de situatie met mijn vader maar ook omdat ik zon fucked up grote bank heb gekocht waardoor ik niet meer weet hoe het moet passen :cry:

4 likes

Vet goed idee!

Ik heb dat überhaupt met pijn. Lig ik weer eens gaar op de bank met menstruatiepijn, moet mijn vriend me helpen herinneren dat er iets bestaat zoals pijnstilling :sweat_smile:

7 likes

Ik moest laatst een studieplan maken voor werk voor zelfontwikkeling. Dus ik heb chatgpt heel gericht gezegd van: act like my teacher and give me a 10 week plan with max 5 hours per week to study for [c#, Azure erc] and free resources to practice. Markdown to make it look clean.

Sources nagelopen etc. Perfect studieplan en leidinggevende was onder de indruk en blij. Ga dat soort dingen niet meer zelf bedenken als het voor je gedaan kan worden (en het klopt natuurlijk)

32 likes

Haha dat is toch cool! Lekker bezig

3 likes

Lentefeesten en communies zijn hier intussen halve trouwfeesten :grimacing:

Maar ook voor ze dat waren was het al standaard om je dan feestelijk te kleden. Is dat in Nederland anders?

2 likes

Ik ben echt fan van ChatGPT. Vind smartdoelen formuleren horror en ook gewoon kut.
Heb laatst ChatGPT gebruikt en ze gewoon wat bijgeschaafd.

7 likes

Ik word ook echt heeeelemaal leip

3 likes

Ik heb wel altijd het idee dat Belgen beter zijn in feestelijkheid dan Nederlanders. Jullie zouden huilen als je ziet hoe mensen hier soms naar feestelijke gelegenheden gaan (en wat er te eten is).

8 likes

Ik had nog nooit van het fenomeen lentefeest gehoord dus ben er helemaal niet bekend mee en dus ook niet met de bijbehorende dresscode. En het deel Belgische ‘extended’ schoonfamilie waar het om gaat zijn ook erg van het duur doen, grote huizen en veel uiterlijk vertoon, zo’n beetje alles waar ik niks mee heb, dus vandaar mijn negatieve associatie waarschijnlijk. Het ‘dichtbije’ deel schoonfamilie is heel leuk en lief dus ga er toch graag heen hoor. Heb een comfortabele maar mooi gekleurde langere jurk en een paar suède enkellaarsjes, bijpassend tasje, maak me er niet te druk om.

6 likes

Ja maar ik heb een keer gehuild toen we met school op uitwisseling in Nederland waren en lunch kregen. Wij Belgen hadden de hele ochtend op de bus gezeten en hadden mega honger en keken uit naar dit…

Maar we kregen dit…

057410-product-shot-250x190-c9282fe7.jpeg

Eén per persoon en zonder extra’s!!!

33 likes