Oh ze hebben oprecht geen klok
Ik ben een avondmens en word moeilijk wakker maar met een wake up light gaat dit echt heel goed!
Ik gebruik het nu ook als nachtlampje (deed ik voorheen niet, weet niet waarom) en dat geeft ook heel zacht fijn licht
Maar de pannen van de AH zijn wel geweldig. heb er al meerdere gekocht. ik doe mee met de actie. gewoon wat meer eten. komt goed uit met de kerst in zicht
Daar heeft ook iedereen natuurlijk het geld even voor nu
Ik ben geen van van buikpijn of van eten weggooien
Hahahaha
Komen er nu ineens twee nieuwe accounts voor fucking pannenzegels?
What in the Viva forum is this.
Belg
hahaha ja en ook van die semi cryptische berichten die als doel hebben dat een forummer zegt “oh je mag die van mij wel hoor!”
(mocht je die gulle forummer zijn overweeg eerst mij x)
Is het niet gewoon dezelfde persoon? Het is wel heel toevallig
Om even door te gaan over kaneel. Deze koekjes hadden ze vroeger bij de Action en waren echt extreem lekker. Ik wil ze terug
Ook no way dat iemand zn echte voor en achternaam als username zou gebruiken
Nee nog erger. Een dyslect die even snel wat tikte
Nee jij was net aan het opscheppen over 5 mogelijke werkgevers die lined up staan voor je dus wij gunnen jou he-le-maal niks meer.
Je stikt er maar in in Scandinavië!!
ben daar niet meer
Waar ben je nu dan. Handig om te weten als mensen posten “Ja hier hebben we dit en dat”
Ik wil even klagen want ik heb griep en ben zo beroerd. Kan door de spierpijn ook niet relaxed zitten of liggen
terug in nederland vanochtend (vega) frikandelbroodje gegeten voor het herintegratieproces
oh dat hebben we hier niet!
Nee jullie hebben toch die gore vleesballen. Hoe heten die dingen ook alweer. (nee, geen gehaktbal)