Wat je even kwijt wil #66

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #65 - #5379 door instantramen.

Eerdere discussies:

1 like

Fijne Paasdagen!

17 likes

Zalig meid!

5 likes

@Madam-Mikmak
Oo wat een grappig :joy: dan was je een beetje in de buurt van huis :joy: had je bijna nog even snel een ezelsoor kunnen halen haha

Oo zonde. Bij mijn man ging het gelukkig wel goed (vis allergie). Verder was het eten wel lekker gelukkig :slight_smile:

Wel balen dat jullie zo lang stil hebben gestaan. Wij hadden alleen korte stop op Amsterdam Centraal van denk 5 minuten voordat we weer verder gingen.

5 likes

2 broke girls is zo’n slechte comedy

5 likes

Je zou bijna verwachten dat die serie door ai is geschreven.

2 likes

Ik zit in een reeks nachtdiensten dus lag vanochtend rond 9.00 eindelijk doodmoe in bed, werd ik om 10.00 wakker van mijn wekker, die ik helemaal niet gezet had en een heel ander geluid maakte dan ik normaliter voor m’n wekkers gebruik? Zo raar. Heb het half slapend uit gezet maar ik zie die wekker nu ook helemaal niet in m’n wekkers lijst staan. Snap er echt niks van.

Was het een alarm van iets uit je agenda misschien?

2 likes

Even gekeken maar nee, daar staat verder niks in. Herinneringen ook gecheckt maar ook niks. Begin haast te denken dat het een soort droom/verbeelding was :sweat_smile:

2 likes

Ik heb gisteren een nieuwe zonnebril gekocht. En ik ging met het showmodel naar de verkoper en daarna haalde hij een nieuwe van achter. Die nog even gepast, zag wat wazig maar ik dacht dat er van de stickers op de glazen zitten. Alleen dat is niet zo? Ik echt zo dom dat ik niet even goed heb gekeken in de winkel

Teruggaan naar de winkel?

6 likes

Ja ga ik ook.

6 likes

gatverdamme had voor het eerst koolzaadolie gekocht maar wat ruikt dat vreselijk voor als je het verhit??? bijna visachtig

Onze deurbel (zo’n ring) ging alleen zijn we op vakantie dus zagen we het niet. Keken we terug, zagen we 2 meisjes uit de buurt die wat aan het verkopen waren. En toen: ‘ik denk dat ze op vakantie zijn. Als jullie dit zien en je bent op vakantie; fijne vakantie!!!’. Vond ik grappig.

97 likes

Mijn koeltas was kapot, dus ik wilde het gat dichtnaaien. Alleen dat heb ik dus nog nooit gedaan en nu is het super scheef. Gelukkig is het maar een koeltas. Ben benieuwd hoelang dat gat dicht blijft :joy::joy:

1 like

Klaarwakker 🫠🫠

3 likes

Ik ook :sob:

2 likes

Ik ook, whyyy

Ik open zo na twee weken weer mijn werk inbox, thoughts & prayers aub

19 likes

Pfoe ik weet even niet wat ik moet zeggen… veel sterkte :heart:

9 likes