Kom naar Italië, het supermarktaanbod glutenvrije dingen hier is echt heeel erg goed!!! Geen pizza’s tussen hondenvoer
Ik hoor iemand buiten hardlopen en het is 05:50
Ik zie sowieso de laatste tijd echt veel mensen hardlopen. Misschien heeft het iets te maken met goede voornemens. Mijn god, op dat tijdstip en met deze kou
Ik vraag me dan echt af of het uit motivatie komt of dar ze het zichzelf echr verpkuchten met veel tegenzin
Ik ben best wel lang op vakantie (5 weken) en ik vind het echt irritant dat mn pa dan opmerkingen maakt dat ik geen Nederlandse programmas moet kijken en er lekker op uit moet want je bent op vakantie
Terwijl ik gewoon ook soms ff 2 uur in mn ondergoed in de airco op bed wil liggen om wie is de mol te kijken laat me
Ik kleed me net aan, voel iets rubberigs in de mouw van mn trui zitten, pak het er uit, is het een WESP!!! Wattt?! Gelukkig was dat beest suf en kon ik hm pletten (sorry) maar wtf hoe komt er een wesp in de winter in mn trui binnen in huis???
Dat heet discipline hebben, ook niets mis mee om dat te trainen
Sommige mensen vinden dit echt fijn om te doen (ik, bijvoorbeeld)
Ik ook! Ik vind het heerlijk om buiten te zijn als de stad langzaam aan het ontwaken is en er niemand buiten is op straat. Alleen de eerste 10 min met opstaan vind ik kut.
Of je hebt een baan (en gezin) en een trainingsdoel voor een wedstrijd/trailrun met veel km’s. Dan kost een training veel tijd en is vroeg vertrekken gewoon de makkelijkste optie.
Dat je naar buiten kijkt, zon ziet schijnen, weerstation geeft 5 graden aan en je toch ziet dat het spekglad is
Ik wilde eigenlijk een rondje markt doen vandaag
Ik had appelpannenkoekjes gemaakt met appels die op moesten. Helemaal in m’n nopjes want vet goed gelukt en geen voedselverspilling. Zit er schimmel in de maple syrup. En daar kwam ik natuurlijk pas achter na de eerste hap. Toen kon het alsnog allemaal weg.
Ik wist niet eens dat dat kon beschimmelen met zoveel suiker
Ik ook niet, dacht eerst ook dat het aan de pannenkoekjes zelf lag, maar misschien zat er een kruimel of vocht in ofzo.
Ik heb zelfs eens gelezen dat het eigenlijk gekoeld bewaard moet worden, ik dacht dat het dan zou kristaliseren
Bij mijn familie in Canada staat het altijd in de koelkast, dus ik doe dat ook altijd maar braaf, haha.
Ja bij mij ook wel eens beschimmeld! Dus sinsdien bewaar ik het ook in de koelkast
Echt niks zo fijn op werk als een manager die je beschermt en je back heeft 🫶
Maakt frustrerende situaties zoveel beter te verdragen.