Wat je even kwijt wil #67

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #66 - #5241 door mei.

Eerdere discussies:

3 likes

First

12 likes

:sparkles: happy new topic :sparkles:

24 likes

Straks een eindeloze lijst aan taken met als laatste boodschappen dus ik heb taart bij op het briefje gezet :wink:

4 likes

Heerlijk😁
Ik geef mezelf ook altijd een beloning na een drukke dag, want dan verdien ik het gewoon
Of een bosje bloemen oid

2 likes

Ik heb van 2.30 tot 5.00 geslapen. Nu maar weer poging nummer 536 :melting_face:

1 like

Ik krijg de hele tijd deze advertentie te zien op Facebook en het ziet eruit als alles wat ik nodig heb, maar waarschijnlijk valt het in werkelijkheid tegen. Toch?

2 likes

Gisterenavond weer 24 geschat ipv 32 :partying_face:

21 likes

Ja dit soort dingen valt altijd tegen! Wij hebben door de jaren heen echt veel van dit soort zooi in huis gehad omdat mijn man elke keer denkt dat ie het nodig heeft. Dan gebruikt hij het 1x, ik 1x omdat ik denk ok laat ik het ook proberen. En daarna ligt het weer ergens te wachten tot het weggegooid wordt

5 likes

Ik heb zo zin om los te gaan met ADE en ik heb voor het eerst een skimpy outfit gekocht en ik voel me er helemaal goed in!
Ass and tits out, lets go.

33 likes

Omg ik ben zo blij met mijn elektrische fiets. Ik snap die ouwe omaatjes nu wel hoor!

16 likes

Gun jezelf een echte massage, scheelt ook weer troep in huis.

5 likes

Kan een mod dit naar het not so humble brag-topic verplaatsen aub

3 likes

Is jullie haar met dit weer ook een bos pluizig stro na 2 minuten buiten of hebben jullie wel geluk in het leven?

2 likes

Ja hier hetzelfde helaas! Mijn haar is de laatste weken continu pluizig, binnen of buiten maakt zelfs niet uit. Ik hoop dat mijn net gekochte haarmasker gaat werken want het is in tijden niet zo droog en futloos geweest.

4 likes

Mijn schoonzus had laatst dit pakje mee genomen
image
Om samen met de kinderen te maken.
Je hoeft alleen water toe te voegen. Mijn peuters hebben het gemixt met een garde.
Dit kan niet mislukken! :grin:
(Of misschien wel, maar dan ligt het misschien wel aan je oven en sowieso niet aan jou)
We vonden het eindresultaat ook echt lekker haha

3 likes

Ja deze is lekker @Oprah! Laatst nog gemaakt in een vakantiehuisje zonder dat ik het water kon afmeten en gemixt met een vork.

2 likes

Ik ben in een dierenpark bij de spinnenshow en ik heb echt hartkloppingen maar ik denk dat dit goed voor me is :joy::joy: ben ook alleen want mn vriendin was te bang

Hahaha degene die de show geeft vroeg is er iemand bang en ik zei als enige ja :skull: zit hier met 25 kinderen

45 likes

Echt exposure, stoer van je :smile:.

3 likes

Foto van een spin in mijn hand (hij heet kriebeltje en was echt lief)

Samenvatting

52 likes