Oh ik heb dus wel de vegan maar 2 van de 3 recepten komen grotendeels overeen met wat @luzarl post. Er zitten lekker veel groenten in en ze rekenen niet zoals bij hellofresh een ui en teentje knoflook bij de hoeveelheid groenten. Ik vind het ook duurzamer verpakt, stuk minder plastic dan hellofresh. Heb nu hellofresh, greenchef, marley spoon en crisp geprobeerd en vind die laatste verreweg het best!
Ik heb ook één keer een Crisp maaltijdbox besteld en ik vind het wel echt veel te duur maar als je het geld voor het gemak over hebt vond ik het wel heel lekker. Ik heb een paar keer Hello Fresh gehad maar ik vond dat echt altijd flauw en mwah. Ook voor vega’s had ik het idee dat ze goed rekening houden met eiwitten (als in proteïne), wat ik vaak nog wel mis bij vega gerechten. En het waren dingen die ik zelf niet zou maken en ook aparte ingrediënten, dat vind ik altijd wel leuk.
Zo, lekker kromme zinnen maar tl;dr lekker.
Zat al te wachten tot je iets van de tzaziki ging zeggen
Ja ik ben ook super tevreden met de vega box! Ik vind het ook leuk om met seizoensgroenten te koken en zo kook ik ook met groenten die ik zelf niet zo snel uit de supermarkt meeneem (meiraap bijvoorbeeld). Ik vind het ook allemaal goed op smaak en origineler dan Hello Fresh.
Hahaha zo een kuiltje maken en tzatztiki (met azijn uiteraard) erin gieten. Met natuurlijk ipv rookworst wat blokjes ‘saladekaas’.
Dr zit niet eens komkommer in… noem het gewoon yogurt saus.
Jezus waarom is het altijd zo kut om over te stappen van internetabonnement?! Heb nu weer een nieuw kastje gekregen van Ziggo en natuuuuurlijk is alles helemaal kut, hij vraagt steeds om een wachtwoord wat niet klopt wat wel klopt grrrr schiet mij maar lek
Oh ja ik vond hello fresh idd ook heel gierig met groente en alles precies afgepast. En idd zoveel plastic.
@Luzarl oh ja klinkt best ok, wordt er niet echt super enthousiast van maar zal vast wel prima smaken
@Nefertiti ja ik vind hellofresh ook te duur en dit ook. Maar het is wel echt makkelijk en de recepten van de crisp zijn wel vaak duur. Ik maak mezelf maar wijs dat het “betere” producten zijn dus terecht dat het duurder is
Ik mis de allerhande boxen van de appie
Ik las trouwens van de week in de krant (FD) over op de Zuidas werken en ouder zijn en een van de dingen die ze noemden was dat sommige kantoren een korting aanbieden op hello fresh. En het zou vast chill zijn maar ik vind het vooral echt treurig
Nee wij hebben het nu twee keer geprobeerd maar gaan er toch mee stoppen. Ik ben zelf wat simpeler met eten, gewoon pasta of gnocchi ofzo, al die bataat en posteleijn en pastinaak hoeft niet voor mij. Maar het kostte maar 19 euro (dus 9,50 pp) voor 3 maaltijden dus dat was wel een mooie deal
Ja het zijn ook echt wel goede producten! Er zat bijvoorbeeld een flink blok enorm oude Friese kaas bij, bij Hello Fresh krijg je dan zo’n klein zakje van de goedkoopste kaas die ze konden vinden.
Ik vond de familiebox beter voor simpele gerechten, maar is ook veel minder keuze
Er werd vanmiddag een pakket bezorgd met allerlei lekkers voor mijn huisdieren. Maar ik heb niks besteld en weet niet van wie het is haha. Het komt van Zooplus en er zit niets bij waaruit ik af kan leiden wie het gestuurd heeft. Ik heb de usual suspects al gecheckt, maar het is niemand van mijn familie of beste vriendinnen. We hebben dus te maken met een mysterieuze weldoener. Zo leuk, maar ook zo vreemd. Morgen maar eens op de socials vragen.
Bij crisp heb je geen keuze
Heb vandaag van 8.00 tot 20.00 gewerkt. Ben kapot
De man is bij vrienden, zou nu al thuis zijn en eten meenemen. Is er nog steeds niet, nou heb maar een broodje gemaakt. Wat blijkt tijdens de eerste hap brood is beschimmeld! Ik ga maar boos naar bed.
Waarom zou je dat jezelf aandoen? Je kan toch gewoon zelf zorgen voor je eten ipv dat je het laat afhangen van iemand anders en dan straks teleurgesteld en hongerig bent? Maccie is gewoon nog open hoor.
Omdat er hier niks meer bezorgd werd en ik met een slapend kind zit dus niet naar de maccie kan
Ik zou hier ook pissed om zijn hoor. Hoezo ben je afhankelijk als je gewoon afspraken met elkaar maakt?
Mijn tas was dus vorige week gestolen op vakantie met mijn bril er in. Dag na thuiskomst meteen een nieuwe bril uitgezocht. En vandaag opgehaald en ik vind ‘m kut?? Het montuur is heel dik en transparant, wat er voor zorgt dat het licht veel reflecteert in het montuur en dat vaak zie in mijn ooghoek. En hij zakt erg af want mijn neus is te smal en dat ding is loodzwaar natuurlijk. Ik zie nu gewoon nu ik dit typ boven mijn ogen schitteringen van mijn toetsenbord wat reflecteert Ik word daar zo neurotisch van he??
Hij mag gelukkig terug en dan krijg ik mijn geld terug. Maar hij is van ace & tate, net als mijn gestolen bril, en die prijzen waren al veel duurder geworden. En straks NOG duurder. En ik krijg maar een bepaald bedrag terug van de verzekering (dagwaarde oude prijs)?
Oftewel ik baaaal. En voel me schuldig omdat ik ‘m eigenlijk terug wil sturen maar het ook van mijzelf nog even aan moet kijken
Sorry lange rant over mijn bril
Natuurlijk kun je pissig zijn dat hij zijn afspraken niet nakomt, maar daarnaast ben je niet overgeleverd aan een beschimmeld stukje brood en verder met een lege maag naar bed.