Wat je even kwijt wil #68

haha ik ben nu heel benieuwd wat voor type persoon dat is

1 like

Oh zit de laatste tijd juist wat minder hier, maar is toch ook buiten het forum best wel een topic in de maatschappij?

3 likes

Oh god ja, ā€œbarkā€ echt om te kotsen.

3 likes

Ik had gisteren weer iemand in mijn feed die een blok boter ging eten in de zon :nauseated_face:

1 like

Nadat ze zich ermee had ingesmeerd :grin:

1 like

En als tussendoortje dan ā€œlekkerā€ een blok roomboter eten

1 like

Jaaa de snacks zijn het fascinerendst. Het ene culinaire hoogtepuntje na het andere.

1 like

Misschien kan je die zware voet onderaan de trap laten staan tot er iemand is die je kan helpen bij het tillen? Of is daar geen ruimte voor?

1 like

Ik zit te wachten op iemand die onderhoud komt doen en ik haaaaat zo’n tijdsblok. Vroeg eruit, haastig met m’n hond gelopen en nu al een tijdje in de wacht-stand. Durf niet eens naar de wc :laughing: En moet straks nog naar mijn werk, dus hoop dat diegene gewoon zo komt.

6 likes

Net zoals het het ontbijt met cornflakes gemaakt van varkensvet…

1 like

Maar waarom eten ze geen groenten?

3 likes

Liz Seibert zeker? Die ook rauwe melk en room drinkt en gebruikt omdat dit gezonder zou zijn?

@Kwal Omdat groente slecht zijn voor je darmen

3 likes

omdat holbewoners ze ook niet aten, dit gaat gepaard met mensen die beweren dat een vleesdieet lupus, autisme en nog veel meer geneest dus veel intelligentie moet je er niet van verwachten.

6 likes

Er is ook een Nederlandse met een groot bereik dit gaan doen en dus ook promoten. En dan ook nog zeggen dat ze een eetstoornisverleden heeft en dat dit echt goed is en geen eetstoornis. Hoe dan.

2 likes

Die wappies zijn wel lekker bezig met hun lichaam de vernieling in helpen. Geen zonnebrand, geen groente, geen vaccinaties

11 likes

Haha ja die meid haalt die rauwe zuivel bij de Amish in de buurt a honderden dollars :+1:

1 like

Ja die is echt niet goed. Ook dat ze nog nooit gezond geweest was, maar wel 32 (!) supplementen nodig had om van alles aan te vullen.

4 likes

Natuurlijke selectie :ok_hand:t2:

13 likes

Het schijnt dat er juist helemaal niet zoveel zon komt :smiling_face_with_tear:

2 likes

Die minder lelijke ga je wel heel vaak je teen aan stoten en is ook minder makkelijk om te verplaatsen als hij staat

6 likes