Wat je even kwijt wil #68

Ik zit te wachten op iemand die onderhoud komt doen en ik haaaaat zo’n tijdsblok. Vroeg eruit, haastig met m’n hond gelopen en nu al een tijdje in de wacht-stand. Durf niet eens naar de wc :laughing: En moet straks nog naar mijn werk, dus hoop dat diegene gewoon zo komt.

6 likes

Net zoals het het ontbijt met cornflakes gemaakt van varkensvet…

1 like

Maar waarom eten ze geen groenten?

3 likes

Liz Seibert zeker? Die ook rauwe melk en room drinkt en gebruikt omdat dit gezonder zou zijn?

@anon30197667 Omdat groente slecht zijn voor je darmen

3 likes

omdat holbewoners ze ook niet aten, dit gaat gepaard met mensen die beweren dat een vleesdieet lupus, autisme en nog veel meer geneest dus veel intelligentie moet je er niet van verwachten.

6 likes

Er is ook een Nederlandse met een groot bereik dit gaan doen en dus ook promoten. En dan ook nog zeggen dat ze een eetstoornisverleden heeft en dat dit echt goed is en geen eetstoornis. Hoe dan.

2 likes

Die wappies zijn wel lekker bezig met hun lichaam de vernieling in helpen. Geen zonnebrand, geen groente, geen vaccinaties

11 likes

Haha ja die meid haalt die rauwe zuivel bij de Amish in de buurt a honderden dollars :+1:

1 like

Ja die is echt niet goed. Ook dat ze nog nooit gezond geweest was, maar wel 32 (!) supplementen nodig had om van alles aan te vullen.

4 likes

Natuurlijke selectie :ok_hand:t2:

13 likes

Het schijnt dat er juist helemaal niet zoveel zon komt :smiling_face_with_tear:

2 likes

Die minder lelijke ga je wel heel vaak je teen aan stoten en is ook minder makkelijk om te verplaatsen als hij staat

6 likes

Mijn parkeerboete is kwijtgescholden :partying_face::partying_face:
Zou volgens de scan auto niet betaald hebben, maar dat had ik wel en kon ik gelukkig bewijzen.

21 likes

Ik heb nu een half jaar een chillys en die bevalt goed!

3 likes

Wees welkom in Groningen!

13 likes

Wat denken ze dan dat die verzamelaars van de jagers en verzamelaars de hele dag liepen te verzamelen?

10 likes

Waar in Den Haag? Ik heb er ook nog nooit 1 op en zou ook niet weten waar ik ze enigszins in de buurt kan krijgen :thinking:

3 likes

Dit was het moment van mijn eerste eierbal een paar jaar geleden en ik was zo dronken en enthousiast erover dat ik er meteen twee op heb en een fotoshoot bij die automaat gedaan heb

Maar inderdaad, waar in Den Haag want ik wil ook!!

53 likes

Eierballen

7 likes

Omg waar?