Wat je even kwijt wil #68

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #67 - #5224 door AmazoneSlash.

Eerdere discussies:

1 like

welkom

20 likes

@monkeyslut huh maar was dat een man of vrouw… Ed vind ik echt een kerel…

2 likes

Ik ken ook iemand met die naam, zij is niet Nederlands.

Edit: ik bedoel dat ten minste een van haar ouders niet uit Nederland komt.

2 likes

Omfg wtf?! Ik kreeg opeens vanniddag een verzoek voor een bezichtiging. Ik wist niet eens meer dat ik me voor dat huis had aangemeld. Net stond ik nog 9e en nu opeens 7e?! Hartaanval!

43 likes

Ik denk een vrouw!

1 like

Blijven ademen en de kracht van het forum gaat je helpen (ja ik weet dat dit een ergernis is) :grin:

1 like

Ik had vandaag mijn functioneringsgesprek. Manager wil dat ik assisteer bij een andere afdeling. Uit ervaring weet ik dat ik dan klussen krijg waar anderen geen zin in hebben of zich te goed voor voelen (zijn ook allemaal mannen op die afdeling).

Heb gezegd dat ik dat niet ga doen en ook waarom niet (bovenstaande als antwoord gegeven). Mijn mannelijke manager zag ik gewoon verschieten van kleur. Hij had dit van mij niet verwacht omdat ik meestal redelijk meegaand ben. Ze zoeken het maar uit. Ik begin er niet aan. Heb drie maanden geleden al doorgegeven wat ik voor wensen heb en dan komen ze daarmee aan.

Geloof dat de boodschap goed is overgekomen want nu heb ik een héél ander project voor dit jaar erbij gekregen wat ik ook echt leuk vind.

149 likes

Ik ben net ergens zo onwijs kut behandeld dat ik er nog helemaal van sta te shaken. En niemand die iets deed terwijl duidelijk was dat ik me onveilig voelde. Ben in tranen gewoon. Graag niet quoten want wil het ook weer verwijderen maar moet het heel even ergens opschrijven :cry:

20 likes

Ik vraag me al heel mijn leven af waarom het in openbare toiletten zo stupide lang duurt voordat mensen klaar zijn. Je gaat mij niet zeggen dat ál die slomerikken uitgebreid aan het poepen zijn.

23 likes

Ja ik snap ook niet waarom mensen daar half gaan zitten relaxen.

Ik wil echt zo snel mogelijk die ranzige ruimte weer uit.

7 likes

Wat ontzettend rot voor je, ben je nu in een andere omgeving waar je even tot rust kan komen? Ik hoop dat er iemand is waar je je verhaal aan kwijt kunt. Een dikke knuffel!

4 likes

Hetzelfde als je je koffer in gaat checken WAAROM duurt het bij anderen 10 min en bij mij 2?

10 likes

Van mijn drie therapieën zijn er twee in de afrondende fase en de derde volgt daarna, zo blij dat al die shit straks verwerkt is hopelijk blijft het goed gaan :sparkles:

13 likes

Ik geniet echt zo erg van de AFCON, zo veel meer entertaining en betere sfeer dan de euro’s.

4 likes

Congo wint dit sowieso!

2 likes

Ik ben Cabo Verde aanhanger :cape_verde:

4 rotterdammers in het team en kijk dit shirt dan, wordt mn topografiebrein echt gelukkig van.

Maar gun DRC ook! Echt zin in Marokko - ZA vanavond!

11 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #15

Pff heb tegen een collega iets gezegd kort na een evenement waar we waren voor werk, en dat ging over een leidinggevende. En toen kort daarna kwam ik erachter dat de secretaresse van de betreffende leidinggevende bij ons in de buurt liep (het was buiten). Nu hoop ik zooo dat ze niks gehoord heeft, waarom kan ik zulke dingen niet even wat subtieler doen want ik had kunnen weten dat er nog collega’s aanwezig konden zijn :tired_face::tired_face:

5 likes

die tiktok tarot kaart readings gaan mijn ondergang worden :cry:

1 like