Wat je even kwijt wil #70

Ik verblijf voor kerst bij m’n schoonfamilie in t buitenland en had opeens in m’n hoofd dat ik voor het eerst iets met m’n nagels wilde doen. Een afspraak kunnen maken met iemand die ik ken (wilde niet alleen naar een salon) en was helemaal blij. Zegt zij af. Ik weer teleurgesteld en dacht laat ook maar.
Heeft m’n partner opeens geregeld dat ik bij z’n ouders in de stad ergens terecht kan, om samen met z’n zusje daarheen te gaan 🥹 zo gezellig ook om dat met haar te gaan doen 🥹 vind het zo lief!

32 likes

NEE LAAT ME MET RUST

36 likes

Ga nou ff, misschien stoppen ze daarna eindelijk

1 like

Ik was vanavond met mijn partner uit eten en er zat een man aan een andere tafel die me, door zijn doen en laten, zo aan mijn overleden vader deed denken dat ik moest huilen. Voelt altijd zo stom in een restaurant.

23 likes

Ben dit hele weekend niet buiten geweest😂 Niet eens een stap in de tuin. HEEEERLIJK

31 likes

Ik kijk net weer een video van vorig jaar. En ik lig helemaal dubbel weer. Toen had ik dus mn scapula doormidden gebroken en een rib. Allemaal heel pijnlijk maargoed, op een avond dacht ik eindelijk dat ik op mn buik kon slapen, want daarvoor alleen maar op mn rug. Voelde heel kut en onnatuurlijk. Mn vriend heeft dat gefilmd en je hoort alleen maar gekreun van pijn, ik mocht ook niet geholpen worden met draaien enzo. Eventueel alleen mn benen. Maar ik sta dan op mn knieen zo rechtop in bed en dan gooi ik mezelf gewoon maar met mn hoofd in de kussens. Het ziet er zo debiel uit omg :rofl: maar omdat je hele bovenlichaam zegmaar niet verder kan/mag bewegen. Zo wat een random lulverhaal. Maar het is echt zo grappig nu om terug te zien. Ik was ook helemaal bang om dat te doen.

10 likes

De verwarming is stuk :cold_face:. Had graag even opgewarmd met een hete douche maar helaaass.

1 like

Ik ben te lui om te koken maar weet ook niet wat ik wil bestellen :roll_eyes:

2 likes

Dit eindigt bij mij vaak in een tosti ofzo haha

6 likes

Daarom at ik gisteren zo’n diepvries bakje met sate en een paar boterhammen om erin te dippen 🫶🏻

8 likes

Ik heb echt bijna nooit ruzie met m’n vriend, maar als we dan ruzie hebben is het vlak voor het slapen :triumph::triumph::triumph: zo fucking irritant.

6 likes

Ik was op booking door hotels aan het scrollen in Spanje, doe ik soms. Toen kwam ik een hotel tegen ‘Banana Gay House - Only Men’ en de foto was een man die naakt in bed lag en aan zijn vinger zoog, op andere foto’s ook vrijwel naakte mannen. Nou, reviews gelezen. Iemand benoemde ‘de mogelijkheid tot interactie met andere hotelgasten’ en postte deze foto

Samenvatting

IMG_7105
IMG_7106

Zulke hangers voor aan de deur heb ik nog nooit gezien :rofl: maar ik wist helemaal niet dat je dit soort sekshotels op booking mocht zetten? Ben nog nooit eerder zoiets tegengekomen daar haha

26 likes

Iemand in elkaar slaan mag nooit en ook niet bij je vader, uiteraard. Maar zo te lezen kan hij zelf ook wel leren om mensen op een normale manier aan te spreken en dan helpt het niet als je tegen iemands wiel gaat schoppen.

13 likes

Nouja, je hoeft niets met mijn reactie, jij schrijft hier iets, ik lees dat, iets val me op in je verhaal en daar reageer ik dan weer op.

3 likes

Alsof je het gedrag van je ouders kan controleren? Als dat zo makkelijk was dan, was die angst er natuurlijk ook niet.

Ik vind sowieso heel vervelend als jij wordt aangesproken op het gedrag van je ouders, maar de hele post gaat er toch over dat ze liever wil dat haar vader niet zo impulsief/opvliegend zou zijn?!

Ik snap dat angst in ieder geval wel goed, lijkt me ook lastig dat hij zelf dat niet zo ziet.

10 likes

Net nieuwe fiets, is slot kapot :disappointed_relieved:.

Fiets inmiddels opgehaald door fietsenmaker. Hopelijk krijg snel terug.

1 like

Ik ben wel benieuwd naar hun algoritme want heb nu al een paar keer deze advertentie gehad :joy: (en voor de grapjassen: nee, ik heb hier niet recent op gezocht/naar gekeken)

6 likes

Ik krijg ook de hele tijd homohotels, nog verder verkeerd qua algoritme

2 likes

Ik krijg altijd hobbithuisjes en dat is dan weer een schot in de roos.

10 likes

Ik krijg schattige cottages en dan denk je “leuk, volgende foto bekijken!” en dan van binnen een Red Room zijn waar mr. Grey nog van zou blozen

5 likes