Wat je even kwijt wil #70

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #69 - #5325 door Schaakmat.

Eerdere discussies:

Nieuwe baan! En nu weekend vieren met borrel in de stad! Zin in!

77 likes

Ik heb gisteravond een bol. com kaart gekregen van werk voor kerst en ik had er gelijk LEGO van gekocht. Dus ik zit nu met zelfgemaakte tomatensoep kerstfilms te kijken en LEGO te bouwen i.p.v. sporten. Ik voel me lichtelijk schuldig dat ik niet sport, maar meer blij dat ik een chille avond heb. Also who am I met deze LEGO craze haha

49 likes

Ik heb een aantal dagen geleden te horen gekregen dat mijn tante niet lang meer te leven heeft. Mijn moeder (haar zus) en mijn andere tante (ook haar zus) zijn beide al overleden. Zij is het enige wat ik nog heb van mijn moeder. Ik heb heb echt het gevoel dat iedereen om mij heen overlijdt of uit mijn leven gaat. Ik weet dat het niet zo is maar het voelt gewoon zo kut. Tegelijkertijd ook heel confronterend dat de hele familielijn van mijn moeder over een aantal weken gewoon weg is

50 likes

Wat triest! Heel veel sterkte

4 likes

Wat afschuwelijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat het intens verdrietig is dat je zo steeds meer kwijt raakt van alles wat gelieerd is en was aan je moeder… Kan en ga je nog bij haar langs? Veel sterkte en liefs voor jou!

3 likes

Ja ik kan gelukkig nog langs en ga ik nog doen zoveel en zo lang het kan, dankjewel

4 likes

Ik heb net geknuffeld met mijn neefje van een week oud en ik kan er gewoon niet over uit hoe lief hij is. Tante zijn is echt het leukste wat er is haha

38 likes

Ah wat enorm heftig. Knuffel :heart::heart::heart:
Heel veel sterkte!

2 likes

Gister voor het eerst in heel lang weer eens een pilates les gedaan en dat was vrij confronterend. Ik ben nooit de soepelste geweest en zit er sowieso weinig beweging in mijn ruggegraat, maar gister was echt om te janken hoe stijf alles was. En ik heb nu spierpijn, haha.

Ga morgen een les yin yoga proberen en kijken wat voor nu beter is om eerst wat soepeler te worden.

12 likes

Ik ben even heel trots, want ik heb mijn eigen stille toetsenbord in elkaar gezet! En de toetsen zijn kattenkopjes.

25 likes

Foto!!!
En gefeliciteerd?

Dankjewel! Het was een verjaardagscadeau.

En van dichtbij:

(Het katje is een verwijzing naar mijn eigen kater (die helaas niet meer leeft.)

67 likes

Ohhh heel leuk!

2 likes

Wauw zo tof!!:heart_eyes:

4 likes

Wat leuuuuuk :cat:

3 likes

Ik liep net door de stad en er kwamen ineens echt minstens 200 motoren langs met allemaal kerstversiering en kerstmanoutfits langs haha. Zo random, blijkbaar is dat jaarlijks voor het kinderziekenhuis hier.

25 likes

Echt een first word problem maar goed. Ik ga straks uit eten en naar een voorstelling maar merk dat ik echt zin moet maken door het grafweer. :sob:

Vandaag ben ik de hele dag met m’n ouders op stap geweest. Voor het eerst sinds jaren de hele dag met zn drieën, zonder broers/zussen, zonder partner, zonder m’n eigen kinderen. Het was zo gezellig! En net appte m’n vader dat hij zo trots op me is :face_holding_back_tears:

109 likes

Ik word echt zo agressief van al die mensen die met geluid aan op hun telefoon fucking TikTok of wat dan ook zitten te kijken. HOUD OP. Ik ben echt in staat om te ontploffen zo klaar ben ik inmiddels.

24 likes