Wat je even kwijt wil #72

Hier had Liesbeth Rasker het laatst over in haar podcast. Clue ook niet. Ze noemt de app Drip.

Is Kroegpraat 103 De lange schaduw. Luisterde ik toevallig gisteren. Ze heeft het erover aan het begin, ook over het belang van privacy op dit gebied. Het is informatie uit een artikel dat vast ook ergens te vinden is.

2 likes

Gewoon bijhouden in een (papieren) agenda? Ouderwets kruisjes zetten bij menstruatie (en bij eisprong als je die opmerkt een cirkeltje ofzo).

9 likes

Vandaag last minute vrij genomen; nog drie afleringen van house of the dragon over en kiddos naar de bso :nail_care:

23 likes

Over menstruatieapps, hoe zit het met de gezondheid app van iPhone zelf? Daar kun je het ook in bijhouden maar geen idee tot hoeverre je gegevens beschermt zijn. Volgens mij is dat anders dan met die betaalde apps.

1 like

Bits of Freedom adviseert Drip als meest privacyvriendelijke app: Gebruik een privacyvriendelijke cyclustracker - Fix je Privacy
Blijf uit mijn digitale onderbroek! – Bits of Freedom

Ik gebruik hem nu een tijdje en vind hem fijn werken!

4 likes

Ik had echt een top lunch die ik jullie niet wil onthouden: stokbroodje met krokante kip, burrata, hot honey en rucola. 8/10 :pinched_fingers::pinched_fingers:

12 likes

ik ging het afval weggooien buiten en het viel me op dat er zooo veel mensen in mijn gebouw gewoon ramen en gordijnen enzo open hebben op het heetst van de dag??? en ik was ook de enige die doeken voor ramen had gehangen tegen de zon/warmte. snap dat echt niet haha

5 likes

Waarom niet 10/10?

1 like

Ik word echt heel down zonder daglicht. Echt 100 keer liever te warm dan te donker. Kan me voorstellen dat ik hier niet de enige in ben.

2 likes

Omdat je er dode dieren voor moet eten natuurlijk

6 likes

oh daar had ik niet aan gedacht, kan ik me op zich wel voorstellen maar ik vind hitte die dan zo moeilijk weer weggaat wel echt irritanter zelf (ik woon ook op de bovenste verdieping met plat dak)

Omdat ik echt nog wel lekkerdere lunches heb gegeten, maar voor een snelle thuis lunch echt dikke prima.

3 likes

Omdat er rucola op zat

8 likes

Mijn huis word toch gierend heet dus doe dan maar iets van frisse lucht erbij

Ik heb een nieuwe auto en ben er blij mee maar mijn god wat is het saai om in een automaat te rijden.

Ik voel me een succesvolle volwassene aangezien ik eindelijk nieuwe rookmelders heb besteld.

4 likes

Ik zit op het balkon af te koelen en na nog geen 5 minuten ben ik door een mug in mijn voetzool gestoken en dat jeukt ZO erg dat ik er misselijk van word :rage::rage:

2 likes

Ik lig in bed met een bevroren kruik echt een aanrader!

3 likes

Krijg nu een uitnodiging voor een verjaardag van vriendin voor zondag… nu moet ik dus last minute nog cadeaushoppen morgen 🫠

Ehm ja lekker niet doen. Als ik iemand zo laat uitnodig of zij mij, verwacht ik geen kado’s (te geven). Zeker niet als er iets groots speelt in hun leven.