Wat je even kwijt wil #72

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #71 - #5127 door NeverLeNkemise.

Eerdere discussies:

Wauw een nieuw topic, dan post ik hem nogmaals want wat een binnenkomer :joy:

:rainbow:

32 likes

Rage bait

5 likes

‘leuke weekend allemaal’ :laughing:

8 likes

Couldn’t resist

2 likes

Er zijn al andere genoeg

2 likes

10 likes

AI slop is echt het nieuwe glitterplaatjes

6 likes

Glitterplaatjes zijn leuker

5 likes

14 likes

Sinds mn verhuizing bijna 1 jaar geleden loop ik te haten op de vriesafdeling in mn ‘nieuwe’ albert heijn en het gebrekkige assortiment en dat ze nooit iets hebben etc. Kwam er vandaag achter dat de vriezer doorloopt om de hoek🫠

49 likes

7 likes

Wow dacht ff dat Hyves terug was :heart_eyes:

1 like

:cheer:

3 likes

IMG_4254

25 likes

Ik heb mijn (niet-nederlandse) ex ooit verteld dat dit een Nederlands gezegde is en hij gebruikte het soms ook. Vraag me nu bijna 10 jaar later weleens af of hij het nog steeds zegt.

9 likes

Ik ben een paar jaar terug klant bij Odido/T-Mobile geweest. Sinds oktober vorig jaar heb ik nu al een paar keer feedback verzoek mails gehad van telkens dezelfde persoon midden in de nacht? Terwijl ik dus helemaal geen contact heb opgenomen en ook geen klant meer ben.

‘Hi Solee,
Op zaterdag 21 maart hebben we je gebeld.
Je hebt gesproken met XX.

Laat je ons weten wat je vond van dit gesprek?
Hieronder staat een korte vragenlijst. Je bent klaar in 3 minuten, beloofd!’

Vind dit zo gek??? Afzender is ook echt Odido dus niet een of andere gekke scam, hun klantenservice vond het ook maar vreemd.

1 like

Huh maar als er contact is geweest, dan moeten ze dat toch terug kunnen zien in hun systeem? Echt weer shady verhaal, maar verbaast me ook niet van Odido.

1 like

Ja heel vreemd allemaal, dacht gisteren toch maar even bellen en toen zag ik dus vorig jaar ook al mailtjes. Tijdstippen zijn ook telkens rond 5 uur ‘s ochtends.
Ik vroeg of iemand onrechtmatig mijn gegevens heeft opgezocht en dat kon ie niet inzien dus overweeg een klacht in te dienen.

2 likes

Dat kunnen ze gewoon inzien hoor.

1 like