Wat je even kwijt wil #72

ik vond het echt mega tegenvallen voor de prijs want het is gewoon monin siroop met sprite. maar zo’n fles kost in verhouding met de mac geen drol dus koop die gewoon! weet niet of het ergens in een winkel te koop is maar wel online

5 likes

Ja het is gewoon die combinatie van dat zoete drinken in een beker met ijsblokjes, heb zelf nooit zin om dat thuis te maken, drink alleen water en thee uit luiheid. Inderdaad die prijs is echt gestoord

2 likes

hahaha ja dat snap ik wel, thuis in een glas zonder postmix frisdrank en kleine ijsklonten uit een bakkie is echt anders!

4 likes

Ik zag gisteravond een TikTok van iemand die s nachts met een neusstrip slaapt en daardoor beter ademt s nachts. Ik ben vijf jaar geleden op mn neus gevallen waardoor mn neustussenschot scheef staat en daardoor krijg ik door een neusgat niet echt optimaal lucht, dus dacht ik haal het gewoon. Net opgedaan en heb het gevoel dat ik nu echt HD++ zuurstof binnen krijg ofzo. Hopelijk blijft het s nachts goed zitten want dan ben ik echt verkocht.

10 likes

Wat chill! Welke heb je gekocht? Misschien helpt het mij en mijn tig jaar geleden gebroken neus ook

Deze, heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding dus heb er nu direct 90 :rofl:

https://www.kruidvat.nl/oogmasker-neusstrip/kruidvat-neusstrips/p/6389885

3 likes