Wat je even kwijt wilt #10

Is er nog iemand die zoveel moeite heeft met die hele leeftijdsverificatie van hotmail?

Nog nooit geprobeerd, goed idee! Wat was je oordeel daarover?

Yes, lekker tony’s gescoord bij de Aldi :grinning:

4 likes

Ik hoop dat je vandaag een beetje door komt. Voel je vrij om te pben als je een luisterend oor nodig hebt.
Ja het gaat best wel goed met me. Nog af en toe vlagen dat ik verdrietig word dat het is gelopen zoals het gelopen is. Wat ik alleen wel heel kut vind is dat ik nu plekken ontwijk omdat ik bang ben om hem tegen te komen.

2 likes

Thanks voor de reminder :kissing_heart:

1 like

Waarom vond ik het een goed idee om op mijn vrije dag een fysio afspraak te plannen om 9 uur??

1 like

M’n schoonmaakster komt ‘wat later in de ochtend’. Ja shit, wat is dat? 10 uur? 11 uur? Normaal is ze er om 9 uur. Irritant dit ik wil rustig douchen en ontbijten zo

1 like

Ik denk altijd dat het show je kinder-aankopen over kinderchocola gaat haha :see_no_evil:

25 likes

Ik ga vandaag echt een mega luie dag hebben omdat ik vanavond en vannacht voor het eerst moet werken. Dus uitgeslapen tot half tien, vanmiddag een dutje en zelfs koffie na het avondeten!

3 likes

Ik heb zin in een nieuw kleurtje nagellak. Heeft iemand een leuke tip?

Ik ben momenteel fan van donkergroen, donkerblauw en grijs!

2 likes

Ja grijs! Ik heb mijn allerlievelings van opi op de grond kapot laten vallen in de badkamer. Welke heb jij?

Ik heb alleen een grijze van Rimmel, die is op zich wel prima maar wil eigenlijk eentje van Essie in deze kleur. Heb m toevallig nu ook op (wel sinds maandag dus niet heel netjes meer en nevermind de stompjes haha)

1 like

Wo sinds maandag, dan blijft het goed lang netjes bij jou!
Mooie kleur, thanks voor de tip

1 like

Ik moet sporten maar geen zinnn

Okee ik ben naar de al di geweest :see_no_evil::see_no_evil:

3 likes

Ik ben volgende week een paar dagen in Nederland en heb mijn boodschappenlijstje al doorgegeven aan mijn ouders. Er staat o.a. op:
-Bitterballen
-Mini loempia’s
-zak paprika chips (lays uiteraard)
-chocomel
-geitenkaas
-zak chocolade pepernoten
-chocoladeletter
Maar het voelt alsof er iets mist :face_with_monocle:
Oh en ik heb vannacht gedroomd over taaitaai dus dat hoort er ook nog bij
-taaitaai (wat een raar woord eigenlijk)

4 likes

Stroopwafels, drop?

Omg ja how could I forget🤤

Waar zie je dat aan? Dat het weer misgaat en erger dan de vorige x?