Ik ben zo onwijs moe.
Ik wird de laatste tijd echt naar als ik zuivel eet.
Deze week enorm misselijk en net heb ik overgegeven. Vind ik echt apart.
Mega kut. Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen
Ik ben nog steeds misselijk. Dat wordt wat met werken vandaag
Uurtje of 4 denk ikâŠ
Jij hebt ook een break-up toch? Hoe gaat het met jou?
Er ligt 1 of andere vieze mot op de vensterbank en ik durf niet de rolgordijnen omhoog te doen.
Ugh ik heb vanavond een 23-diner(??) van mijn nichtje maar ze heeft geen cadeauwensen. Nu ben ik vanavond de enige familie bij haar vriendinnen dus verwacht ik dat ze denken dat ik wel weet wat ik haar moet geven, maar ik kom niet verder als Rituals, bodyshop of een bon van een restaurant. Lekker onorigineel
Ik moet zo een tentamen maken op 2,5 uur slaap. Kutnacht nr 2 op rij. Gisteren 9 uur op school gestudeerd maar ik moet nog zoveel doen voor vandaag en maandag en dinsdag dat ik mn stage afspraak voor vandaag heb afgezegd. Lekkere start maar anders word ik echt gek. Hoop dat ze t begrijpt en de afspraak naar volgende week kan.
Edit: wow ze reageerde echt SUPER lief moet er bijna van huilen hahah slaaptekort
Hahaha jaa dat krijg je met dat jonge koppie van je.
Zo werd er ooit tegen een vriendin (NB. 25 jaar) van mij gezegd op een boekenmarkt: Jaa dit boek is een aanrader hoor, die staat ongetwijfeld ook op jouw literatuurlijst van school!!!
Hahaha en dan te bedenken dat hun allemaal een jaar of 17 waren. Ik stond echt zo van; hmm oke bedankt. Mn vriend ook zo kei droog: âDit is mijn vriendin hoorâ hahaha.
Ga het vast nog vaak meemaken haha
Weet je ook of ze rituals lekker vindt dan? Ik heb laatst nog âmoetenâ douchen met rituals, die groene lijn, en ik vond het gewoon stinken. Maar volgens mij denkt men dat iedereen rituals lekker vindt. Ik denk dat een restaurantbon altijd leuk is om te krijgen! Maarja blijft persoonlijk.
Is er nog iemand die zoveel moeite heeft met die hele leeftijdsverificatie van hotmail?
Nog nooit geprobeerd, goed idee! Wat was je oordeel daarover?
Yes, lekker tonyâs gescoord bij de Aldi
Ik hoop dat je vandaag een beetje door komt. Voel je vrij om te pben als je een luisterend oor nodig hebt.
Ja het gaat best wel goed met me. Nog af en toe vlagen dat ik verdrietig word dat het is gelopen zoals het gelopen is. Wat ik alleen wel heel kut vind is dat ik nu plekken ontwijk omdat ik bang ben om hem tegen te komen.
Thanks voor de reminder
Waarom vond ik het een goed idee om op mijn vrije dag een fysio afspraak te plannen om 9 uur??
Mân schoonmaakster komt âwat later in de ochtendâ. Ja shit, wat is dat? 10 uur? 11 uur? Normaal is ze er om 9 uur. Irritant dit ik wil rustig douchen en ontbijten zo
Ik denk altijd dat het show je kinder-aankopen over kinderchocola gaat haha
Ik ga vandaag echt een mega luie dag hebben omdat ik vanavond en vannacht voor het eerst moet werken. Dus uitgeslapen tot half tien, vanmiddag een dutje en zelfs koffie na het avondeten!