Wat je even kwijt wilt #10

Nummer 10!

1 like

Zo toe aan weekend

8 likes

Jongenssss waar kan je ff lekker en snel wat eten halen in Eindhoven?!

Yesssss m’n H&M bestelling is nu al binnen (na 2 dagen) en ik ben zo blij met m’n nieuwe jurkje
Doe hem gelijk aan morgen

3 likes

Hahahaha ja lekker jeukwoord ja

1 like

Ik ben i.v.m. de herfstvakantie veel eerder klaar met werken vandaag dus ik ben al een tijdje thuis en wow ik vind dit zoooo chill, als ik zou kunnen zou ik sowieso parttime gaan werken. Rustig even boodschappen doen, beetje opruimen, op de bank een theetje drinken en het is nog niet eens 4 uur. Zo burgelijk, love it.

9 likes

Ik lig nog steeds in bed en vind het allemaal wel prima aangezien ik vakantie heb. De kater is alleen niet te harden.

1 like

Huh waar is het 10 graden? Hier is het buiten nog 15/16?

Daar zou ik ook wel naartoe willen of het nu 10 of 30 graden is!

2 likes

Ik heb helemaal geen tentamens deze week, dus ik heb herfstvakantie :biggrin: Ik heb de vakantie wel meteen helemaal vol gepland met werk. 4 dagen van 06-15 inpakwerk, saaiste ooit. Maar heb het geld nodig.

1 like

Nou ik vond het vanmorgen ook echt koud. Heb voor het eerst mijn tussenjas en wollen sjaal nodig gehad

Ik zit wasabi nootjes te kanen en ik kan normaal gesproken prima tegen die dingen, maar heb nu toch even de tranen in m’n ogen springen.

3 likes

Hebben jullie ook dat je in je vakantie eigenlijk niet elke dag een afspraak wilt hebben met mensen? Ook al is het nog zo gezellig. Ik wil ook gewoon een paar dagen ‘niets’ op de planning hebben. :sweat_smile:

16 likes

@Santeria ik zou naar Maastricht gaan volgende week, wanneer het hier herfstvakantie is, bij jullie misschien ook?

Wow de uitslag van de poll was wel heel overweldigend pro-Maastricht :astonished: Tips voor hotels of restaurants of bezienswaardigheden zijn welkom (ook voor Aken trouwens) :see_no_evil:

Ja ik zie m net! Keuze gemaakt :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Ja precies dit heb ik ook haha. Morgen heb ik alleen maar een korte afspraak 's middags, maar toch kan ik al balen dat ik niet de hele dag niks heb. De tijd in deze week voelt zo kostbaar ineens

1 like

Ik heb zaterdag bij mijn vriend pannenkoeken gegeten, en heb zojuist aan mijn moeder gevraagd of ze vanavond pannenkoeken wil maken :sunglasses:

13 likes

Volgens mij ga ik ziek worden.
Gisteren was mijn maag al helemaal van slag.
Spierpijn in mijn benen en ineens een dik gloei hoofd

Wel jammer dat ik misselijk ben :eyes:

14 likes

Waarom heb ik altijd zin in slecht eten als ik moe ben. Ik wil heel graag frietjes of pizza…

5 likes