Wat je even kwijt wilt #10

Ja ik heb dan ook zin in ongezonde troep terwijl m’n hoofd dan wil dat ik heel veel groente en fruit ga eten.

Ik heb nog pasta van gister die ik gewoon moet opeten vnv dus ik moet de pizza uit mn hoofd zetten maar dat vind ik stom.

1 like

Nog even @Twijfelkont laat je niet op zijn kop zitten door dit soort types.

1 like

Oh ja ik ook. Ben heel moe en was m’n onaangebroken hummus bij een klant vergeten dus ik had een beetje zelfmedelijden dus ik zit nu aan een grote kapsalon…

Waarom ook een grote. Moet nog gewoon eten vanavond

2 likes

Dit wilde ik ook net zeggen @Twijfelkont. Ik vind ook dat je best aan mag geven dat je helemaal geen goed gevoel hebt overgehouden aan dit gesprek en dat je de baan daarom niet aanneemt.

2 likes

PAsta tonijnsalade

1 like

Waar is @Madrid? Of heb ik iets gemist? Ik mis haar!

5 likes

Tijd voor mijn laatste 3 knorr wereldgerechten burritos. Tweede dag nog steeds lekker. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Elke keer als ik een foto zie van m’n babyneefje word ik helemaal warm vanbinnen, het is ZO’N aandoenlijk mini-mensje
Ik zie 'm ook niet zo vaak omdat ik wat verder weg van m’n familie woon dus elke keer is ie ook echt veranderd en dan word ik emotioneel, ze groeien echt zo snel!!

Nu ga ik ook weer even kijken en smelten :heart_eyes:kan m’n dag echt goedmaken

7 likes

Voor 1 november (als je nog voor 1 november gaat), naar de Teazone! Beste plek hier, maar de eigenaar wisselt per 1 november :’( Super lekker gebak en heel veel thee (als je daar van houdt). Als je niet van thee houdt dan is het wat minder haha

2 likes

Haha lekker toch, kan je er maar beter van genieten!

Ik ga denk ik toch die pizza eten. Heb vandaag al taart en appelflap gehad maar vind mezelf zielig (weet niet eens waarom) en heb hoofdpijn. Die pasta kan morgen ook nog en ga morgen ook sporten.

6 likes

Voel me zo goed en voldaan! Hele dag gestudeerd en net een super lekkere leg day achter de rug. Ik had zoveel energie ineens, niet normaal, dus kon ook meer gewicht enzo :grin:

3 likes

Jongens ik weet niet wat er gaande is met mijn iPhone 8+, maar ineens uit het niets heb ik er last van dat mijn spotify muziek stopt en dan weer aan gaat en dan weer stopt als ik oortjes in heb én zonder. Niemand zit trouwens op mijn spotify account.

Siri gaat ook soms uit het niets aan en ik word er helemaal leip van. Heb mijn telefoon al opnieuw opgestart

Ik heb vandaag allemaal financiële dingetjes geregeld en ben blij dat ik het gedaan heb :relaxed: Ik heb ook een ‘plan’ gemaakt voor wat ik ga doen met m’n geld wat overblijft nadat alle vaste lasten zijn betaald. Ik kan op zich wel goed met geld omgaan, maar eerlijk gezegd deed ik altijd maar wat. Nu heb ik zelfs een extra spaarrekening waar iedere maand een bedrag heengaat voor feesies en festivals. Dan kan ik de leuke dingen blijven doen, zonder dat er zo’n hap in m’n gewone spaarrekening komt of dat ik ineens moet bezuinigen op bijvoorbeeld boodschappen (dat haat ik, want ik hou van eten).

Ik voel me echt ongelofelijk verstandig en dom tegelijk. Verstandig omdat ik m’n verantwoordelijkheid neem en dom omdat ik er echt niets van snap. Ik moest bijvoorbeeld m’n uitvaartverzekering bellen omdat m’n moeder het ineens niet meer wel betalen en ik het over moet nemen. Maar ja… wat kies je dan? Weet ik veel. Ik heb blijkbaar 4 polissen en ikzelf vind dat wat overdreven, maar de medewerker aan de telefoon zei steeds alleen maar: “ja, dat ligt compleet aan je wensen.” Ja pfff. Help me gewoon even kiezen.

6 likes

Ja nog net wel! Laf thee dus die gaat op het lijstje :heart_eyes:

1 like

Vandaag ook allemaal praktische zaken geregeld. Verhuizen zoveel gedoeeee

Waar kan ik ergens (niet wie-wil-mn-niet-werkende-nier-op-de-zwarte-markt geprijsde) herbruikbare zakjes kopen? Ik wil eigenlijk mijn plastic verbruik wel graag verminderen en ik maak niet genoeg badkamer afval om mn groententasjes daarvoor te blijven gebruiken :frowning:

Waarvoor wil je ze gebruiken? Mijn ah heeft sinds kort herbruikbare te koop op de groente en fruit afdeling.
En je hoeft er geen niet voor te verkopen want twee stuks zijn 75 cent ofzo!

1 like

Wat voorn oortjes heb je? Mijn telefoon doet raar als ik oortjes met belfunctie in heb.

@Unquestionable Heb je toevallig de oreo milkshake geprobeerd bij five guys? Die is zó lekker :drooling_face:

1 like

Morgen een foto in What are you really wearing today?

@JanHagel Ik heb ook eens een sollicitatiegesprek gehad waarbij ik helemaal geen fijn gevoel had. Heb toen de baan wel genomen, maar mijn onderbuikgevoel was wel terecht want het was een vreselijke organisatie met vreselijke mensen. Ik denk dat je het overigens wel prima aan kunt geven als reden!