Welke kleur is je kast nu? Ligt er nu een lak- of vernislaag op je kast of niet?
Hij is van dat gewone naturel hout van de Ikea waar geen laagje oid op zit
Ik zat net na te denken over mijn slechte lange termijn geheugen en hoe ik bang ben dat het komt door alle drank en drugs. En toen dacht ik: ik kan me niet herinneren dat dit altijd al zo is geweest.
Ik heb mijn Ikeabed geverfd met hetzelfde soort hout! In principe hoef je niet te schuren, als je maar zorgt dat het vetvrij is. Dus ik heb het netjes met een sopje eerst schoongemaakt. Daarna met een acryl grondverf primer voor hout (Gamma, maar heb je ook bij de Action) een paar lagen tot het nagenoeg dekte en daarna heb ik met een normale acrylverf de kleur eroverheen gedaan in 1 laag.
Wooo ja dit is het! Welke kleur is dit?
Thanks voor de uitgebreide beschrijving. Waarom koos je voor acrylverf? En deed he t met een roller of kwast?
Ik deed acryl omdat het anders per laag heeeel lang moet drogen (acryl droogt veel sneller) en omdat ik mijn bed gewoon in mijn kamer verfde, stinkt acryl niet zo. En ik deed de grondlaag met de kwast, omdat ik die nog had liggen. Met de kwast heb je wel kans op zichtbare strepen, dus de toplaag heb ik met een roller gedaan. Dan wordt het sowieso egaal.
Ik heb morgen avonddienst maar zet mn wekker op 5:30 zodat ik hem dan uit kan zetten en lekker door kan slapen
Is dat een collega van je?
Geweldig hagaga
Haha misschien krijgt ze haar schoenen wel gesponsord
Omdat cyber monday volgende week is?
Super Thanks!
Die kinderen trouwens! Kutpubers en zwarte piet. Ik hoor gewoon hun ouders als ze zeggen dat we een kinderfeest verpesten. Verpesten ja! Voor altijd! Stelletje kutbuitenlanders met jullie uitkeringen die wij betalen!
En ondertussen zit ik me af te vragen hoe ze dan wel tegen racisme in het boek dat we lezen zijn.
Haha daar heb je in ieder geval twee dichtregels! “Sint is slap aan het lullen/ om maar papier te vullen”. Rijmwoordenboek is zowat ieders best friend denk ik. Kunst is dan om alles samenhangend te houden inderdaad.
En thanks! Bij ons in de familie is Sinterklaas echt het hoogtepunt van het jaar en ik ben opgevoed met het idee dat de gedichten de kern van het feest zijn. Dus het is elk jaar superleuk om ze te schrijven/voor te lezen/te horen.
Snap ik. Die kast staat nu stof te vangen in mijn ouderlijk slaapkamer waar niemand slaapt en mijn moeder kwam met het idee om mijn kastgebrek in mijn appartement hiermee op te lossen dus als t lelijk wordt is er geen man overboord en koop ik er gewoon een hahahahs
Mijn moeder gaat een doos boodschappen bestellen voor mij als ik over ben… Ik ben benieuwd of ze mij een beetje goed kent op dit gebied.
Ik heb onlangs mijn eerste paar timberlands gekocht (zwart). Hoe zorg ik het best voor het nubuck leder?
Thanks Michael Janus.
Het team van synoniemen.net is trouwens ook mijn grote steun en toeverlaat.