Wat je even kwijt wilt #11

Here we go again!

@Dubio Als je wat te bieden hebt, en dat heb je blijkbaar als je bent uitgenodigd, waarom niet?

1 like

Er zitten zulke irritante onopgevoede kinderen in de trein te schreeuwen en rennen dat ik bijna wil opstaan om ze aan te spreken. En moeders zit er maar bij.

Oh ja! Grappige neus. Heb ik zelf ook altijd bij Hans Sibbel.

1 like

Ik doe met je mee

1 like

Lieve @Madrid ik lees niet alles, want tijdgebrek. Maar ik wil je bedanken voor je superlieve kaartje :heart:
Ik hoop dat je vandaag een goede dag hebt gehad!

1 like

Ik ook! :sweat_smile:

@monkeyslut Noosa?

1 like

@anon31745129 Spuit elf hier, maar is Malta niks? Is strand en cultuur, én lekker eten! Weet niet hoe het daar in jan/feb is, maar ik was er in november en toen was het er erg lekker.

@boemboem ik heb een sam.sung en ben heel tevreden.

Waarom zijn mannen soms zo verwarrend? Zucht. @ladygodiva snapt mij.

2 likes

Ik ben echt blij met de dramatische mannen playlist op spotify die ik ergens hier vandaan heb

Iets meer dan een maand geleden is mijn ene opa overleden, en nu word ik net gebeld dat mijn andere opa waarschijnlijk nog maar een paar dagen heeft. Zo raar hoe het leven soms kan lopen, zo snel op elkaar!

Misschien moeten we maar een relatie met elkaar beginnen hahahaha.

1 like

Ik kreeg vanavond een reep chocolade als bedankje omdat ik haar iets anders gaf… Dus zij zo ‘ik dacht deze vind je misschien wel lekker, alsjeblieft’. Ik heb hem daarna aan een huisgenoot gegeven. :sweat_smile: Ik kan echt niet zeggen ‘nee lijkt me smerig man’ maar dat was wel wat ik dacht eigenlijk.

1 like

Ik had diezelfde reactie toen ik dat ding zag eigenlijk :no_mouth:

4 likes

Oké hele domme vraag waarschijnlijk, maar kun je een smart TV niet gebruiken zonder abonnement? Ik dacht dat ik gewoon van apps gebruik kon maken, maar ik krijg een melding dat ik geen zenders heb geïnstalleerd

@lovewarrior ja dat was het! Thanks

@Max @Madrid bedankt voor het meedenken haha

1 like

Zou wel moeten kunnen, heb ik ook gewoon. Watvoor tv heb je?

Iets anders:
Ik had dus, nadat iemand hier haar goede idee deelde, bedacht om zelf voor mn vriend een adventkalender te maken. Nu zitten we gisteren met zijn vrienden samen, zit een vriend van hem te vertellen dat ie dat als cadeau aan zijn vriendin geeft. Zijn vrienden vonden t super leuk (mijn vriend dus ook wel denk ik), maar nu ben ik bang dat ie denkt dat ik t idee hebt gepikt van die vriend :sweat_smile:.

Ik ga dat ook doen maar geen idee wat voor cadeautjes ik er in moet stoppen. Het idee heb ik van hier gepikt! :grimacing:

1 like