Dat ‘subtiel’ benoemen is ook wel wat anders dan ‘en hij stinkt uit zn bek’ lijkt me
Kijk, dit is dus wat mij persoonlijk stoort. Je gaat altijd in de verdediging, het is nooit jouw schuld. Dat mensen zo op jou reageren, komt ergens vandaan. En ik ben het met je eens dat mensen vaak over jouw posts vallen, dat is opvallend, en ik snap dat dat vervelend is. Maar misschien moet je eens nadenken waar dat vandaan komt? Ik heb niet het idee dat dat binnenkomt namelijk. Actie - reactie. Het komt niet uit het niets.
Alleen klinkt het tweede een stuk respectlozer dan het eerste en is dat precies waar mensen over lijken te vallen
Hier ben ik het heel erg mee eens.
Maar je gaat nergens op in?
Zal mij een worst wezen wat en hoe jij dingen zegt. Maar dan niet in de slachtofferrol gaan kruipen als je op dingen wordt aangesproken
Als je gaat werken aan zelfreflectie en je volwassen gedragen dan is het inderdaad nuttig.
Ik vind een mensen moeten mij altijd hebben reactie zo flauw. Als iedereen het gemunt heeft op jou ligt het dan aan iedereen… of aan jou?
Wat goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen! Heb je er zin in?
Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen, dat het wel zo fijn is als je posts in balans zijn en je hier niet alleen maar komt om te klagen. Jij verwoordt het stukken beter
Het leger des heils!
Oh nou zie dan weet ik het niet eens.
@Twijfelkont Je doet je naam eer aan. Wat is Afghaans eten ?
Ah je hebt m weggehaald. Nu is het net alsof ik helderziend ben.
Problemen met de dieselrook/roetuitstoot.
@Banananana hahah I know. Erg hè. M’n poll invoegen ging echt lekker Dus maar even weggehaald. Maar hier in de stad zit echt een mega lekker Afghaans restaurant. Veel met rijst en groenten (love it). Maar ook vlees voor de liefhebber. Weet niet, moeilijk te specificeren, maar ik vind de smaken gewoon ZO lekker altijd.
Ik herken dit wel! In m’n hoofd ben ik angstig en melancholisch maar naar de buiten wereld toe stel ik me opgewekt en blij op. Ik kan die twee dingen ook niet met elkaar verenigen en het is voor de rest niet zo dat ik een act opvoer; het komt er echt zo uit. Ik vind het eigenlijk wel prettig dat het zo is? ik denk dat ik mezelf anders te veel zou verliezen in m’n eigen overpeinzingen. Misschien kan je juist goed van de kleine dingen genieten omdat je ook groot verdriet hebt gekend, maar ik vind het ook lastig om hier een verklaring voor te vinden.
Neem dat maar dan!
Ik heb ooit iemand op het egf aangesproken over enkel geklaag en die heb ik daarna nooit meer gezien Hoop niet dat jij het ook zo opneemt @PeachGoddes. Het kan constructieve feedback zijn toch? Ik heb de neiging om (irritant en onnodig) veel vragen te stellen in het echt, maar als iemand dan rechtuit tegen mij zegt “hoor je jezelf, je doet dit/dat” dan voel ik me betrapt en ik vind het ook niet leuk om te horen maar ik word wel geconfronteerd met mijn irritante gedrag. En wil ik dat mensen mij vooral/alleen irritant vinden? Nee, dus in het vervolg probeer ik me in te houden. Ik heb liever dat iemand dat in mijn gezicht zegt zodat ik er wat mee kan, dan zich loopt te ergeren aan mijn gedrag en je dat toch meekrijgt op de een of andere manier. Je kan kritiek ook omarmen om te groeien.
Heb net na 10 jaar ofzo weer frikandellenbroodjes gekocht. Omg voel me echt een pauper
Maar wel lekker
Ben heel benieuwd wie dit was haha, heb wel iemand in m’n hoofd.
@anon44204370 mijn reacties op jou zijn echt goed en opbouwend bedoeld. Dat wilde ik nog ff zeggen. Nu zal ik erover ophouden.
Haha love deze reactie. Ik ga er straks voor. Is het al bijna etenstijd?