Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb zo last van mijn raynaud syndroom ik krijg mijn voeten gewoon niet meer warm en het doet zo pijn… :frowning:

Ik ben echt een hebbert. Bij onze appie lag er een doos vol met koek vormpjes die je mocht meenemen. Dus heb mn initalen en een duimpje en een hastag.

Ik maak nooit koekjes…

8 likes

Hahahha jaaaa dat had ik in het begin ook heel erg. Voelde ook heel illegaal om te rijden :joy:

1 like

Ik moet 19 november opnieuw afrijden… mijn vader (psycholoog hoor dus niet random) biedt brainspotting (soort emdr/traumatherapie) aan om te kijken of dat helpt de spanning eraf te krijgen. Ik zei al van is dat handig bij je eigen dochter, maarrr op zich kan het hierbij niet zo’n kwaad (het is geen trauma op een te persoonlijk gebied ofzo). Benieuwd of het helpt haha zou chill zijn. Vind het al heel wat van mezelf dat ik het over 11 dagen gewoon wéér probeer :sweat_smile:

27 likes

@Krabsalade gefeliciteeerd! :tada:

1 like

Supergoed van je dat je er weer zo snel voor gaat! Ik duim heel hard! Groot gelijk hoor alles uit de kast halen :slight_smile:

1 like

Ja zeker gewoon doen! Wellicht helpt het je goed. Lijkt me sowieso wel handig als dat het beroep van je vader is… of valt dat tegen in de praktijk?

1 like

Ja ik heb eerder emdr gehad van een psycholoog maar daarbij hielp het niet! Lag overigens ook aan de psycholoog. Ik ben er alsnog wel sceptisch over (en dat terwijl ik zelf psycholoog ben ook hahaha) maat goed het is het proberen waard.

1 like

Valt tegen. Zeker als je in de pubertijd zit. Maar blijkbaar ben ik wel geïndoctrineerd want ben het nu zelf ook🤷‍♀️

Goed dat je het weer gaat proberen en hopelijk helpt brainspotting voor de spanning! Doe je een normaal examen of zo’n speciale voor faalangst/examenvrees? Ik zal voor je duimen in ieder geval! :smile:

1 like

Bnor voor tweede keer! Staatsexamen dus.
Faalangstexamen 4e keer gehad en is wel vergelijkbaar qua structuur

1 like

He, van harte gefeliciteerd! Na alle suggesties kun je er haast niet omheen, jij moet aan de taart!

1 like

Mijn vriend wil leren breien want hij zag mooie wol dus nu wil hij er een trui van. Dus nu zit ik op m’n vrije middag te leren breien zodat ik het hem uit kan leggen 🤷

29 likes

Ja inderdaad! En ook bang dat ik het stiekem toch niet kan, dat ze zich vergist hebben ofzo hahaha

Ahw dit vind ik echt lief haha

1 like

Ik heb dit met mijn diploma.

1 like

Ik zit in de bus (Sidenote: de verkeerde bus dus kom nog te laat op mijn afspraken ook) en er zit een meisje te bellen over ‘Dave’: “Jaaa en zijn ouders zullen ook wel fucking teleurgesteld zijn die vinden mij super leuk meisje weet je en zijn tante enzo… jaaa en een vriendin zei ook al DOE NIE BEEST weet je maarja he”.

Doe nie beest?? Was da jong is dat een nieuwe hippe uitdrukking?? Iets als in: doe niet zo stoer?? Ik voel me oud.

5 likes

Hebben ze in Limburg geen koffie?

6 likes

Nou jongens ik wil weer beginnen met rijlessen en moet opnieuw mijn theorie halen. Iemand tips voor (gratis) online theorie boeken en of online oefen toetsen?

Ik hoor dat die gratis dingen over theorie op internet echt heel slecht zijn. Je kunt beter gewoon oefentoetsen kopen en een boek denk ik.
Wat mij heel erg hielp was een cursus theorie, 3 avonden en het hielp zo enorm! Zeker omdat ze je ook voorbereiden op wat je kunt verwachten tijdens je examen.