Wat je even kwijt wilt #11

Ik hoop dat het een trend word. Zo kan ik ook beroemd worden.

Zo het is zo rustig op werk. Dan maar even tinderen.

1 like

Goed dat je op de stoep bent blijven lopen! :+1:

9 likes

Ik heb die Turkey & Thyme popcorn van de Hema gekocht en ik had wel verwacht dat er zout in zou zitten, maar niet dat er ZO VEEL zout in zou zitten. Proef ook wel smaak, maar ik vind het echt te zout (en ik hou van gewone zoute popcorn)

Wat @August zegt, zoek goed uit wat een normaal salaris is en of je nog andere arbeidsvoorwaarden hebt waar je over kunt onderhandelen. En hoe zit het bijvoorbeeld met overwerken, gebeurt dat (vaak), krijg je dat uitbetaald of tijd voor tijd, heb je een vaste werkplek, vaste werkdagen, vrije middag, kun je thuiswerken? En niet te laag inzetten qua salaris! Succes!

1 like

Ik ben zo moe dat ik liever in bed ga liggen dan dat ik zo ga sporten .

Ik heb net via e-mail gereageerd op een contractvoorstel en nu durf ik mijn mail/telefoon niet meer te bekijken. Ik heb het samen met vrienden opgesteld omdat ik zelf te schijterig was om zwaardere eisen te stellen :see_no_evil:

2 likes

Awww een vriendin was aan het daten met een collega en ze vond m echt leuk en zij vindt mannen nooit leuk, en nu is het ineens klaar. Echt stom voor dr. Maar nu gaan we zaterdag samen op mannenjacht, zin in.

3 likes

Ik vond die oefentoetsen op internet juist wel chill. Heb nooit een boek gekocht en in 1x gehaald, dus kan best zonder boek als je bereid bent goed te zoeken en veel te oefenen en je al wat weet.

1 like

Dankjewel! Heb gelukkig een close band met mijn werkgever want we zijn maar met zn 3tjes totaal. Dus moet goed komen!

1 like

Mijn Indo collega was jarig en heeft pandan cake gemaakt. Zo ziek lekker! Heb nog een stuk mee naar huis genomen en dat roept al de hele tijd naar me.

7 likes

IK GA NAAR RAMMSTEIN IN DE KUIP

Ben zo gelukkig, kan wel janken

15 likes

Jeuj ik krijg het hele bedrag voor mijn vaccinaties terug van mijn zorgverzekering :grimacing: Dacht eigenlijk maar een deel.

Ik had een oude jeugdvriend geholpen met wat tips om een bepaald meisje te versieren (lol) en hij appte net ineens of ik hem vertrouw en of ik overal voor in ben? Of ik maandag om 17u op een bepaald station kan staan in galakleding en hij heeft beloofd dat ik om 23.30u weer in bed lig. Wuuuuuuut :exploding_head:

12 likes

Nee maar dit is mn bedankje. Ik zei dat ik bier en bitterballen wilde maar ineens zei hij: “Ik weet waar ik je op ga trakteren.” en toen dit? Ben echt veel te nieuwsgierig man hahaha

4 likes

Hij heeft beloofd van me af te blijven hahaha! Maar hij is officier dus wellicht is het iets van de marine (zou zo vet zijn)

1 like

Gefeliciteerd!

Over mocro maffia; ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt. Zo weinig afleveringen :frowning:

1 like

Wie wat waar ik kan niks vinden op Google hahahah
Edit: never mind heb het gevonden!!! Stad en datum kloppen heuuu

1 like

@SpeedOfSound Komt goed, fijn dat je moeder zo reageerde.

@Krabsalade Gefeliciteerd!

Ik heb hoofdpijn, maar wel op werk alles geregeld dus loop op schema en hoef morgen hopelijk niks extra’s meer te doen en kan hopelijk op tijd gaan :joy:

2 likes

Oh nee kak zeg, morgen nog een verplichte bijeenkomt op het werk… bjjna vergeten haha

Oké de rekening waar ik het over had wordt wrs wel honderden euro’s. Zal zien of ik wat met mn huisbaas kan regelen maar ik vrees op een tijd lang water en brood :slightly_smiling_face: