Wat je even kwijt wilt #12

Maar bedoelde je ook die Abel? Want die komen uit Nederland (Brabant ergens, soort van reserve-Belgisch dus wel, maar toch niet echt :stuck_out_tongue: )

2 likes

Ik vloog vandaag naar Wenen en raakte aan de praat met de Amerikaan die naast me zat. We hebben de hele vlucht echt honderduit gepraat. Alleen een beetje awkward toen zijn collega, die een paar rijen achter ons zat, achteraf zei dat hij het hele gesprek kon volgen. En hij ging ook echt nog in op iets dat ik in het gesprek had gezegd :’).

2 likes

Reserve Belgiƫ :sob:? Je doet me pijn.

5 likes

Huh serieus? Die gast klinkt wel hardcore Vlaams in mijn Brabantse oren, maar misschien heb ik al die tijd al een banaan in mijn oor haha kan.

Grapje hoor! :kissing_heart:

Jep, omgeving Breda.

1 like

Ben een youtube wormhole ingedoken, dit is toch wel echt een heel mooi liedje… en ik was als klein meisje al verliefd op Koen Wauters, en ben het nu geloof ik meteen weer een beetje :heart_eyes:

Toen ik heel jong was hard ik 2 grote liefdes eurodance en hardrock en ik hoop dat er ooit een echte eurodance revival komt. :stuck_out_tongue:

2 likes

Oe waar? Ik wil een pakket versturen en zag alleen bij Deutsche Post voor 9 euro.

Nee volgens mij zat ie er echt elke dag! Snapte het sowieso niet, wat heeft die ook met voetbal te maken?

1 like

De vinding niet, maar de obductie wel. Super interessant om eens mee te maken.

ik wil je internationale vriend wel worden hoor!

1 like

Interessant !

1 like

Van al die Belgische muziek krijg ik inspiratie om even mijn crush op Lieve… {hoe heet ie ook alweer met zn achternaam? ) hier te lozen. Wat een leuke man is dat en nog slim ook!

1 like

Slim! Ik zie ons namelijk een beetje zo richting huis vertrekken qua spullen

image

8 likes

Ik ben zo benieuwd of ik een kerstpakket krijg op werk. Ik heb er nog niets over gehoord, maar ik kijk er smachtend naar uit.

Ik heb er dus echt al best wel veel :sob: en ook allemaal bij m’n scheiding op de een of andere manier.

Maar zolang het er 1 is kan je m toch gewoon uittrekken? Ik durf dat inmiddels niet meer omdat ik oprecht bang ben dat m’n haar daar dunner wordt. Gelukkig heb ik blond haar met highlights, maar voel me nu wel ā€˜gedwongen’ om regelmatig nieuwe highlights te laten zetten.

Ik denk dat ik wat minder toegewijd ben dan jij en herken dan ook veel in wat @Truitje schrijft. In het verleden heb ik mijzelf ook wel eens opgelegd om elke dag uit de Bijbel te moeten lezen. Had toen een leesplan en kreeg elke dag per mail wat ik die dag moest lezen. Het werkte voor mij totaal niet. Ik sloeg niks op van wat ik las en las het alleen snel door om het voor die dag af te kunnen vinken. Inmiddels ben ik er ok mee dat ik niet elke dag lees, eigenlijk zelfs heel weinig in mijn eentje. Ik luister wel naar Christelijke muziek en vind dat ook tijd met God besteden.

Aantal dingen die mij wel aanzetten tot lezen:

• ik heb een bladwijzer met daarop tips van bijbelverzen die je kunt lezen bij bep. emoties. Dus bijv. als je verdrietig bent, lees … Dat is dan zo gericht en relevant dat ik het wel heel bewust lees en er evt mee aan de slag ga.
  • ik zoek naar boeken over thema’s die me aanspreken en die dat thema linken aan de Bijbel. Zo heb ik een boek over wetenschap in de Bijbel. Ik identificeer mijzelf als Christen, maar kan nogal eens twijfelen. In het kader daarvan dat boek wat dan ook verwijst naar de Bijbel. Soms heb ik moeite met wat er in de Bijbel staat of wat sommige kerken prediken. Heb daarom ook een boek dat in gaat op het tegengaan van armoede in de wereld en wat daarin je taak als Christen. Wat toen ook voor mijn studie bezig met milleniumdoelen.
  • ik zit op een kring die tweewekelijks ong bij elkaar komt. Daar lezen we ook gezamenlijk uit de Bijbel en bespreken de tekst dan gezamenlijk.
2 likes

In dit geval toch beter embezzled dan vajazzled :upside_down_face:

1 like

Het is koud man

1 like