vanmiddag zijn er bij mij hechtingen verwijderd en het deed zo fucking veel pijn! heb echt zitten schreeuwen en vloeken en ik zei ook echt keihard fuck die dokter keek me echt zo aan van: eh oke is goed meid. ging hij tijdens het verwijderen zeggen dat ik me niet zo aan moest stellen en op moest houden met mekkeren want ik ben een nederlandse vrouw en nederlanders klagen nooit. vond het zo raar?! ik snap dat niet iedereen lachend z’n hechtingen laat verwijderen maar laat mij gewoon pijn hebben en dat uiten? en hij zei oh je hebt zeker nog geen kind gekregen? daarbij vergeleken stelt dit echt niks voor hoor! rare vent want toen ze eruit waren kreeg ik een box en een ‘supergoed gedaan!’, echt zo vaag
maar goed, ze zijn eruit en ik hoef niet meer terug te komen! alleen volgende week nog een telefonische afspraak om te horen hoe het gaat etc. toch fijn
Balthazar! En Goose
@Eddie ik dacht eerst ‘huh maar het goede doel is toch wel Vlaams?’ maar ze hebben inderdaad een nummer genaamd België maar zijn Nederlands.
ahaha ja had er even mijn akedote bij moeten vertellen natuurlijk. Maar ik heb ooit gezegd bij de vraag 'waar ben je trots op om als Nederlands exportproduct te hebben gezegd 2 Unilimted, en toen kreeg ik een preek dat het Belgisch was…
Bazart, Warhola, Balthazar, Delvis, Oscar and the wolf, Tamino, Soulwax
Sara Bettens/ K’s choice
Naast wat al genoemd is denk ik ook nog aan Selah Sue
Ik luister soms vlaamse rap haha. Klinkt zo fijn
En de samson rock natuurlijk
Natuurlijke oorzaak neem ik aan?
Uh nee, dat zeg ik ook niet? Er werd gevraagd wat voor een programma het was qua sfeer/onderwerp i.c.m. de kleding van bijv. de man op de foto, dus daarom dat ik aangaf waar het over ging.
Ik kan echt zooo moeilijk aan een nieuwe serie beginnen … ik heb dan geen zin om er in te komen/nieuwe personages en verhaallijnen te onthouden. En als ik eenmaal kijk, kan ik niet meer stoppen en kijk ik de serie drie keer. Zo irritant eigenlijk.
Dus nu wil ik toch echt gaan beginnen aan Riverdale of the Sinner. Welke raden jullie aan?
The Sinner ken ik niet maar begin aub niet aan Riverdale.
The Sinner is wel leuk. The Bodyguard was wel vermakelijk. Verder heb ik niet zoveel series gekeken de laatste tijd.
Het zal vast niet allemaal onder rap vallen. Maar ik heb dit van topnotch ( Nederlands hiphop label)
Tourist leMC
Kleine Ben & King B
Coely ( rapt niet in het Nederlands maar ze is wel heel goed)
Wally ( valt niet echt onder rap)
Al de hele dag lekker gaan op de nieuwe remix van Blof, zachtjes zingen
Poep in je hoofd is van de Raggende Manne. Heerlijk nummer!
Amenra, Wiegedood, Belle Perez, Helmut Lotti, Baltazar, Oscar and the Wolf
Omdat er letterlijk gevraagd wordt wat voor een programma het is, dus ik aangeef dat het in ieder geval (in het stukje wat ik zag) een serieuze toon had? Het ging over contrast tussen haar trui + de rest en het programma zelf. Het was ook maar een observatie tijdens dat moment dus zoveel betekende het ook weer niet verder.