Wat je even kwijt wilt #12

Wilde deze posten in het oude topic. Vind dit filmpje nog steeds hilarisch. :joy:

17 likes

Deel 12 alweer :ok_hand:t2:

Pfff kutdag. Rotdag op stage; kreeg constant lullige grapjes en sneren naar mijn hoofd, voel me hormonaal als ik weet niet wat, giga koppijn. Wil gewoon in bed kruipen tegen mijn vriend aan. Vriend is wel een schatje en heeft gekookt en doet knuffelig enzo <3

1 like

ik voel me altijd zó gelukkig als ik de vuilniszak heb weggebracht en ik een nieuwe zak erin kan doen
dat zijn een van de beste momenten in mijn leven

:drooling_face:

24 likes

@AloeVera Ja, als ik het haal ben ik inderdaad afgestudeerd. Dankjewel! :heart:

1 like

Jemig wat irritant. Mn moeder appte me een week terug dat we voor sinterklaas met de familie naar fantastic beasts 2 zouden gaan ipv cadeautjes. Ik heb “jo prima” teruggeappt, ben 1 min daarna in slaap gevallen en heb er nooit meer aan gedacht (het is ook nooit meer besproken). Ben ik alles glad vergeten, dit weekend met huisgenoot naar FB geweest en vroeg vanochtend wat we ook alweer met sinterklaas gingen doen. Ohja. Kutzooi. Vond die film echt niet leuk genoeg om 2 keer in 10 dagen te zien, mijn vriend heeft echt helemaal niks met Harry Potter dus gaat al helemaaaal niets van deze vervolgfilm op FB 1 begrijpen. Heb net met mn moeder gebeld, was 0 ruimte/begrip, eigen schuld (ja duh), die vorige heb je toch ook 2 x gezien (ja maar die was wel leuk(heb ik maar niet gezegd), mn zusjes vriendje heeft film 1 nog nooit gezien maar heeft m meteen op dvd gekeken (fucking applaus maar mijn vriend heeft gewoon een baan), en het is toch gezellig (ja gezellig kletsen in de bios!!)

Ben vet zuur en gefrustreerd, heb wel gewoon meegaand gedaan tegen mn moeder want ja ik weet ook wel dat t mn eigen schuld is, maar ik moet het ff kwijt want het is ZO irritant!!!

Edit: en ik ben OOK BOOS op mensen die zichzelf in het krachthok omringen met 6 dumbbells. Je hebt maar TWEE handen

3 likes

Eindelijk een topic die ik vanaf het begin kan bijhouden!

@vitaminwater jammer dat er zo op gereageerd wordt. Moet zeggen dat ik een film ipv cadeautjes ook minder leuk zou vinden, maar dat is mijn persoonlijke mening haha.

1 like

Ja ik zie ook niet echt in waarom we per se mee moeten, waarom zou t minder leuk zijn als je ons ‘s middags al ziet? Desnoods fantaseer je ons erbij je ziet toch niks in het donker. En er was ook nog niet gereserveerd, dusseh… maar goed, ik ga me er maar bij neerleggen haha. Volgend jaar maar weer cadeautjes hoor (ohja dan zal ik vast op mn flikker krijgen in een gedicht trouwens ha ha :roll_eyes:)

1 like

Hahah precies dat. Gaan jullie daarnaast nog wel iets doen? Samen eten ofzo? Dan zou ik wel gewoon gaan inderdaad en er het beste van maken.

Hahahahaha geweldig dat dit de begin post is.

@Prikkelbaar knuffel :heart:

1 like

ik vind het zo lief hoe mijn kat bij mijn ouders iedere deur (die op een kier staat) openduwt met zijn dikke poten maar dat zijn zelfverzekerdheid bij de keukendeur (naar de achtertuin) ineens weg lijkt te zijn. dan staart hij minutenlang naar die kier, wachtend tot iemand anders het doet :thumbsdown:. maar hij kan dat gewoon want dat heb ik met hem geoefend.

10 likes

Ja daarvoor samen eten gelukkig! Dus wordt vast leuk en alle kutopmerkingen ga ik meteen afkappen :sunglasses:

Ik heb afgelopen zaterdag mijn enkel gebroken en word nu al helemaal gek?! Hoe ga ik deze 6 weken overleven??

Ik heb ook nog best veel pijn dus space 'm een beetje van de pijnstillers en kan ook ff de motivatie niet vinden om te werken dus nu lig ik hier maar een beetje?! Alles is gewoon mega ingewikkeld en vermoeiend nu. En die Noord Amerikaanse krukken zijn al helemaal een hel.

Ik wil gewoon deze:

Niet deze onzin:

Sorry ik moest het echt even kwijt, haha. Mijn man is ook gewoon gaan werken en heeft de hond mee genomen dus ik lig hier gewoon een beetje eenzaam gefrustreerd te zijn :joy:.

1 like

Kun je niet bestellen misschien? Via amazon ofzo? Die heeft vaak wel snelle levering :smiley:

jij bent geniaal, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht :smiley: !

2 likes

Ohhh wat kut! Ik werd al helemaal gek toen ik in de winter een keer mijn enkelbanden scheurde. Ik kon ook totaal niet lopen met van die kutkrukken. En toen ging het sneeuwen :cry::cry: Heel veel beterschap!

Ik heb feedback gekregen van verschillende collega’s en één collega heeft bij de verbeterpunten neergezet dat ik niet van de opbouwende kritiek ben en dat non-verbale communicatie en beeldspraak lastig voor me lijkt. Echt, ik ben het er zó niet mee eens. Ik ben JUIST goed in non-verbale communicatie. En opbouwende kritiek vind ik fijn. Maar zij is altijd zo voorzichtig dat ik er ongemakkelijk van word. Geef me gewoon duidelijke, eerlijke feedback. Daar heb ik wat aan. Ugh… en morgen zie ik haar weer en zij heeft een uurtje extra ingepland voor de vergadering om me beter te leren kennen. Ik twijfel of ik het nog moet terugkoppelen of dat ik het zo moet laten. Vind het echt kut.

1 like

Ik kijk undress for love. Vanavond zijn het gays dus ik dacht ok: piemels kijken. Maar wat een kutprogramma, ik ga het niet redden tot de piemels.

Oh wacht daar zijn de piemels al

16 likes

Ik ben secret santa van mijn stomme collega. Wat koop je voor een vrouw van 40 met 3 kinderen en die je stiekem haat?

4 likes