Wat je even kwijt wilt #12

Een half jaar geleden heb ik in 2 delen 3 verstandskiezen laten trekken, 1 hebben ze bewust laten zitten omdat ie nog zo diep zat.
Maar volgens mij komt ie nu door?! :cry: En niet zoā€™n beetje ook. Hoe kan dat zo snel gaan, ik vrees echt dat deze er nu ook uit moet en ik ben ZOā€™N mietje met verdovingen. Ik reageer ook nooit op mensen die ze nog moeten laten trekken want bij mij was het de hel. Nog nooit zo gejankt bij een arts oid, gekronkeld in die stoel, spuit uit de handen geslagenā€¦ Mā€™n moeder schaamde zich kapot

Ik kan wel janken bij het idee :sob:

Happy new topic 12!

Heb al kerst lounge sokken en ja kan daar wat eten bij doen. Dank je!

Ik begrijp je helemaal :frowning: Ik moest vandaag een spoed wortelkanaalbehandeling, ik was ZO zenuwachtig ik moest bijna janken (ok stiekem een klein beetje maar kon het wegknipperen) jonge. Helemaal klamme handjes na de procedure ook (fucking 70 minuten) :sob:
Waarom is de tandarts zoā€™n hel? Ik denk omdat die geluiden ook zo angstaanjagend zijn

2 likes

zo herkenbaar.

1 like

Ja ik heb er ook zo lang gezeten, ik klapte letterlijk dicht als die verdoving in de buurt van mā€™n hoofd kwamā€¦ En uiteindelijk viel het niet eens mee :sob:
Ik moet nu wel echt naar de tandarts want het is zo lastig schoonhouden daar achterin, als ik zoiets moet als jij zou ik narcose vragen, klinkt echt verschrikkelijk. Ik vind een klein traantje en klamme handjes nog netjes haha

2 likes

Aa wat rot dat het dan niet meevalt he. Het spookte ook een paar keer door mā€™n hoofd hoor, hoe lekker zou het zijn als je volledig onder narcose ging. Heb je wel een goeie elektrische tandenborstel? Dat helpt een stuk qua schoonmaken. En gewoon vaak gaan als je het zo eng vindt :slight_smile:

We spreken je over een paar dagen wel!

10 likes

Was het alles waar je op hoopte?

Spoiler

9 likes

4 likes

Nee heb ik niet, daar krijg ik zoā€™n jeuk van. Haha ik voel me echt een aansteller nu maar mā€™n hoofd trilt dan zo ā€œvanbinnenā€ dat het gaat jeuken? Zoā€™n irritant gevoel
Maar ik poets ook te weinig en ben gewoon geen held met mā€™n tanden :cry:
Ze doen het wel af en toe volgens mij, narcose, als je maar betaalt denk ik? Bij de kaakchirurg ging het toen over een roesje, alleen dat kon niet ter plekke want daarvoor was een wachtlijst van 4 weken. Ik ben niet de enige! :tada:

haha ja ik zat vanmiddag nog te denken hoeveel het me waard zou zijn om dit onder narcose te doen (genoeg tijd immers in die stoel :grimacing:)

Ik dacht echt dat er een andere afloop aankwam dus ik heb nu dit gevoel

23 likes

Ik zie opeens wazig in de verte, hopelijk komt het door moeheid :thumbsdown:

Morgen ben ik de hele dag niet thuis, waarschijnlijk ben ik het dan alweer kwijt :joy:

Okee even een domme vraag maar ik heb er nog nooit mee te maken gehad.

Ik had net seks en kwam er erna achter dat het condoom lek was. Na een beetje rekenwerk is de kans best aanwezig dat ik nu rond mn eisprong zit in mn cyclus.

Kan je de morning after pil gewoon bij de Kruidvat halen? Ligt dat in de winkel of achter de kassa?

Ja bij de Kruidvat, waar ook de zwangerschapstesten liggen! Ligt niet achter de kassa dus.

1 like

Zou dat zeker aankaarten, en aangeven dat je juist open staat voor feedback, maar dat je niet van omfloerste, indirecte feedback houdt, maar juist graag directe feedback krijgt, omdat je dan weet waar je aan toe bent en wat er precies wordt bedoeld.

@HvO Ik zou proberen op te houden om aan verwachtingen te voldoen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar als het alleen maar energie kost lijkt het me niet de moeite waard.


Ik heb een dag vrij en niks uitgevoerd. Heb weer eens NLse radio aan gehad vandaag en minstens 10x dat nummer van Tom Odell en Alice Merton langs horen komen. Wat een krijserd is zij zeg, fucking irritant.

1 like

Ik heb vaak de irreƫle gedachte dat ik het lullig vind van plaats te wisselen in de trein als ik naast iemand zit. Dat die persoon dan zou denken dat ik niet naast hem/haar wil zitten ofzo. Nu zit ik tegen de richting in wat ik eigenlijk niet zo prettig vind. Herkennen mensen dit

17 likes

Ja echt heel erg hahah! Weet nooit wat ik moet doen. Zit altijd te twijfelen totdat ik op bestemming ben :joy:

1 like