Wat je even kwijt wilt #12

Yes en het is me echt 100% meegevallen. Je hoeft je mond niet eens open te doen. Kiezen mogen gewoon op elkaar blijven, want ze gaan er via de zijkant in. Mijn tandvlees en wang waren daarna wel gevoelig (wang zelfs blauw), maar verder weinig last van gehad. Als je filmpjes en info opzoekt dan lijkt het allemaal een stuk enger dan het is. Succes!

3 likes

Hands up als je tegen je ouders zegt “hù ik hoorde dat deze stand up heel grappig was”, je het opzet en het vervolgens 25 minuten over pijpen gaat en je geforceert lacht en de comedian zegt “if ur girlfriend is laughing now u Should Marry her”

Godverdomme wat Awkward. Waarom heb ik mezelf dit aangedaan. Mn moeder is ook nog eens in slaap gevallen dus ik kijk dit alleen met Mn paps s.o.s.

48 likes

Faken dat je spontane diarree krijgt!!!

1 like

Mn vader heeft zich al geĂ«xcuseerd en is naar boven gegaan. Ik hoop niet dat hij denkt dat ik dacht “heeee dit lijkt me een gezellig onderwerp om met Mn oudjes te kijken”.

Waarom gebeurt dit altijd als ik iets voorstel.

15 likes

Ik zig Frank Visser te kijken en ze hebben ruzie om de hoogte van een schutting. Zegt die vrouw “ja ik wil geen hoge want ik heb clausfobie en dan raak ik in paniek.” :woman_facepalming:t4:

20 likes

Ik ging vanmiddag een kort dutje doen, maar werd vervolgens vier uur later wakker. Raad eens wie er nu klaarwakker in bed ligt. :woman_facepalming:

2 likes

Ik heb geen bloem in huis maar wel cacao, kan ik dat ook gebruiken??

8 likes

Jaa moet je maar eens googelen! Veel meiden weten dat niet

1 like

Wie was het dan?

Ik krijg een vast contract op werk!

Superblij mee alleen mijn vriend zijn contract is vorige week niet verlengd dus ik wilde niet heel blij erover doen tegen hem. Ga het hem wel vertellen als ik hem zie natuurlijk. Maarja ik had het hem ook gegund

59 likes

Ah lief dat je daar even op wijst! Ik wist het wel, maar alleen omdat ik gisteravond ben gaan googlen haha.

1 like

Dan weet ik wel wie je bedoelt, vermoed ik. Hij is wel heel veel afgevallen dus je herkent hem niet meer van de tijd dat ie nog minister was.

Gadverdamme mensen die op dit tijdstip mc donalds eten in de trein? Ik word er misselijk van.

1 like

Gister zijn een vriendin en ik mega boos op elkaar geworden. Zij wilde perse samen tennislessen volgen, ik twijfelde want ze is ziek en zegt vaak af en aangezien we alleen met zijm 2en in een groep konden bij deze tennisvereniging. Nu heeft ze gister voor de 2e keer afgezegd in 5 weken tijd en ben ik daar boos om geworden. Van te voren had ze mij verzekerd dat dit niet ging gebeuren maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Zij werd gister ook heel erg boos op mij aan de telefoon dat ik niet wist hoe het is om zich te voelen zoals zij en dat ze grenzen stelt en zich niet meer verdedigt hierover na al haar ziekte-struggles en dat als ik het persoonlijk opneem dat dit mijn probleem is. Ik kan het er met haar gewoon niet normaal over hebben, zij word ook steeds kwader van zichzelf ofzo?
Ik wil het gewoon los kunnen laten en me er verder niet over opwinden want afspreken konden we toch al nooit. Toch wel slecht van geslapen vannacht

Ik ben al een maand verkoude
N. Ben dr onderhand wel een beetje klaar mee.

vannacht amper kunnen slapen omdat ik blaasontsteking voelde opkomen :sob::sob: nu massaal veel water en thee aan het drinken en ga straks cranberrysap halen
 omfg haat dit zo WHYYY

Iedere morgen eet mijn moeder cornflakes en als ik haar hoor eten kan ik haar wel iets aan doen. Vreselijk dat geluid

3 likes

Hahaha ik denk dat het resultaat dan stukken beter was geweest. Maar niet getreurd, volgend jaar mei komt er weer een tripje met mijn ouders eraan!

1 like

Ik ben zo blij en opgelucht :grin: En m’n collega’s zijn heel lief.

13 likes

Ik ben er net achter gekomen dat ik op jaarbasis 110 uur te veel werk en ik krijg daar geen cent of minuut voor (onderwijs). Werkdruk is de laatste tijd zooo hoog, dit verklaart wel wat ja.