Wat je even kwijt wilt #12

Oke ik heb nu mijn blikje gecondenseerde melk in het kokende water liggen omdat ik vanmiddag een banoffee pie ga maken. Ik bid tot god dat dit goed gaat.
Ik zag trouwens in het recept dat ik opgeklopte slagroom had moeten gebruiken maar ik heb slagroom meegenomen om zelf nog op te kloppen, dat kan ook wel toch?

2 likes

Oh wat erg :frowning: Veel sterkte @anon81733682

Ooo dat klinkt zo lekker! Durf niet te zeggen of dat kan maar denk van wel, ben beter in het opeten dan maken van eten :sweat_smile: Succes en plaats je een foto als 'ie klaar is? :grin:

Ik lees nu pas bij, maar bij de gamma kan je een stoomreiniger huren voor 25 per dag (24uur) je betaald wel 75,- borg maar die krijg je natuurlijk terug. Deze haalt echt alllles weg, geuren, eventuele vlekken, uit tapijt bedden banken alles. Hier was het echt een lifesaver. In combinatie met HG tapijt en bekledingreiniger werkt het nog beter!!

4 likes

Van de melk weet ik niet maar die slagroom die je zelf moet opkloppen is ook gewoon goed! Veel plezier met het maken en misschien nog meer met het opeten :yum:

1 like

Ik wil nog even kwijt dat ik echt zo verwend ben met Sinterklaas. Mijn vriend had mij op 5 dec al een vet goede staafmixer-set gegeven. Hij had me blijkbaar ook nog met lootjes, dus had ik ook nog vet chille cadeaus gekregen. Én nog een e-reader gekregen. Heb ook nog maar mezelf de nieuwste Ottolenghi cadeau gegeven :’)
Verder gaat het echt kut, dus ik probeer maar even genieten van de materialistische dingen :no_mouth:

4 likes

@anon81733682, veel sterkte.

Heel veel sterkte!

@Goudlokje

Gefeliciteerd met je verjaardag! :birthday: Ga je het vieren vandaag?

(sorry, net in het verkeerde topic)

Ik kom altijd dingen tegen onder de stoelen van de auto. Misschien heb je daar al gekeken, maar dacht zeg het toch mocht je dat plekje hebben overgeslagen!

Jeetje wat heftig, heel veel sterkte! :heart: :heart:

@anon81733682 heel veel sterkte!

ik heb lekker uitgebreid ontbeten. afbakbroodjes, gekookt eitje, muziek op de achtergrond. echt chill

3 likes

Zooo ik ben eindelijk soort van bijgelezen. Ik vind het altijd zo jammer dat ik als ik een tijdje niet zoveel post ik ook minder de behoefte krijg om dat te doen? Terwijl ik het wel leuk vind om actiever mee te posten en meer te lezen. Stom :frowning_face:

Dank je! Ik ga vanavond uit eten en morgen komen er een paar vriendinnen langs.

1 like

Ik heb vanavond exact hetzelfde. Ik vind het verschrikkelijk om mijn verjaardag te vieren omdat ik afzeggingen altijd persoonlijk zie en ik ook altijd afzeggingen krijg van vrienden. Dan weer stress want straks denkt mijn familie die wel komt dat ik geen vrienden heb. Blegh. Vanavond komen er in ieder geval 4 vrienden, als ze niet nog vanmiddag afzeggen en verder vooral familie. Ben nu taart aan het maken, zit me op te vreten en hoop dat het snel morgen is

1 like

Ik doe dit niet. Ik organiseer niks zelf (behalve dus mijn verjaardag) omdat ik bang ben coor afzeggingen. Mijn ex deed dit wel en dan zegden er zo 4 mensen van de 5 af en was hij dik teleurgesteld. Ik denk dan alleen maar: waarom ging je dit überhaupt organiseren? Je weet dat dit altijd zo gaat?

Ik heb besloten dat ik wil gaan zwemmen (gewoon baantjes trekken), want ik wil iets aan sport doen en zwemmen kan ik goed en vind ik leuk. Maar ik word nu al helemaal gestrest omdat ik dan tot in detail wil weten hoe dat dan gaat bij dat zwembad. In welke baan ik dan moet en waar je moet omkleden en of je dan je handdoek mee naar het bad neemt of niet. En ik wil dan wel een bril, maar ja moet je dan ook een badmuts op etc. Echt zo irritant dat ik niet zo’n makkelijk persoon ben die dan gewoon denkt van ik zie het wel. Ik zie mezelf er wel voor aan om dan naar dat zwembad te fietsen en gewoon weer om te draaien omdat ik niet durf? Dat is toch te idioot voor woorden? Want ik weet ook dat het na 1 keer gewoon allemaal duidelijk is en dan ik dan die struggle niet meer heb.

5 likes

Ik heb nét iets te enthousiast over de show van kraantje pappie vanavond.

9 likes

Bedankt voor het meedenken! Ik werd net op m’n werktelefoon gebeld door een vrouw die op facebook had gezien dat ik hier werk met de mededeling dat ze m’n ID had gevonden! Echt superlief dat ze zoveel moeite heeft gedaan, dus neem gelijk even een doosje Merci mee vanavond!

18 likes

Lieverd! Wat naar en angstig. Veel sterkte en geluk :heart: