Wat je even kwijt wilt #13

Nee joh! Net jouw armen nog, dat is gewoon goals hoor :smiley:

2 likes

Ons internet deed het dit hele weekend niet (pas sinds vanmiddag weer) en ik heb zaterdag in een opwelling een legpuzzel gekocht. En die shit is verslavend man man man.

Misschien meer iets voor het opbiechttopic trouwens. Maar het is echt leuk om te doen.


Ik had dus trouwens gewoon echt echt geen internet (want geen smartphone). Was eigenlijk wel prettig.

17 likes

Op verschillende websites verkopen ze wel een YRU of Y.R.U schoenen en die hebben vaak ook van die ‘extremere’ 90s laarsjes etc. En heel misschien heeft ‘Demonia’, eigenlijk een gohic brand ook dat soort schoenen.

Dit soort onderkant zolen bijv:

http://www.alternative-footwear.co.uk/demonia-ranger-102-black-leather-look-lace-up-chunky-heel-and-platform-ankle-boots.html

1 like

Wat verschrikkelijk, ik hoop mee voor een goede uitkomst, sterkte! :kissing_heart:

Ja dat was ik haha! Heb ik verwijderd geloof ik. Hoe kom je daar ineens bij?

Ahww nou dat is echt lief! Ik vind (solo) zingen eigenlijk heel eng dus dit is dan wel leuk om te lezen.

2 likes

Super bedankt voor je uitgebreide uitleg! :blush:

1 like

Ik was lekker aan het chillen en muziek luisteren en ik vermaakte me wel prima. Tot er een stom liefdesliedje in mijn afspeellijst kwam en ik me spontaan heel erg single, alleen en eenzaam voelde. Echt binnen 10 seconden van tevreden en blij naar janken. Maar ik ben ook ongesteld dus het zal wel een hormonale moodswing zijn en geen permanent diep dal :joy:

3 likes

Zo herkenbaar
 Mijn vriend zei gister: “mijn verkoudheid gaat eindelijk weg”. Welke verkoudheid? :thinking:

3 likes

Dankjewel! Trainde jullie maar bij mij :joy:

1 like

Jaaa had gebeld! Maar toen ik belde zat de man die ik moest hebben in overleg dus hij vroeg of ik morgen terug wilde bellen. Vond hem overigens niet heel aardig overkomen dus ben benieuwd :no_mouth: zal een update geven morgen.

10 likes

Zo leuk in deze tijd darten kijken met 't gezin :blush:
Alleen mag Barney wel wat beter gaan gooien


Is zijn testament wel up to date? Ik zou de Dela alvast maar bellen hoor.

5 likes

:frowning: Van Barneveldt zo slecht

Pff word weer een beetje moedeloos van de buikpijn. Ging een paar maanden erg goed sinds ik lactosevrij eet maar ik lig nu al voor nacht 2 wakker met zo’n erge steken linksonder dat ik alleen maar kermend rondjes kan draaien op m’n bed

1 like

Mijn schoonzusje van 14 komt net pas thuis!! Het is hier 3 uur ‘s nachts. Ze heeft wel vakantie, maar pardon, 3 uur ‘s nachts?! Mijn schoonzus, die haar grotendeels opvoed, slaapt bij haar vriend en mijn eigen vriend is ook niet thuis. Ik ben zelf niet fit dus was al vroeg gaan slapen. Werd rond half 2 wakker en ging er vanuit dat ze gewoon sliep. Komt ze net ineens aanzetten. Snap ook niet dat mijn zwager bijv gewoon is gaan slapen terwijl zij niet thuis was. Ze was met vriendinnen zei ze en wist ook wel dat mijn schoonzus heel boos zou zijn als ze het wist. Ik zeg: nou vind het geen geslaagde actie, wist niet dat je niet thuis, anders was ik echt doodongerust geweest! Maar ja ben zelf ook 14 geweest dus zal zeker wel mijn mond houden tegen mijn schoonzus


1 like

Ik ga donderdag shoppen met mijn ex haha. Dit klinkt echt zo raar, maargoed, hij heeft het meest werkkleding wat saai en zakelijk is en casual heeft ie gewoon echt totaaaaal geen kijk op. En hij is enorm koppig en wil naar niemand luisteren dus ik voel me zelfs een beetje vereerd. Maar gaat waarschijnlijk weer lastig worden. :tired_face:

1 like

Gisteren had ik een heel drukke lastige dag, maar desondanks was ik wel heel blij met wat ik voor een stagiaire kon betekenen. Ze had een cursus gevolgd over vloggen en wou dat in de praktijk brengen en ik ben dan zo ingepakt door dat jeugdig enthousiasme - sorry ik zit al op tram 3, ik gedraag me ernaar - dat ik een uur lang mij laat filmen door haar. Misschien zit ze ook wel op dit forum of leest ze mee, maar vond het echt leuk om te zien hoe blij en nieuwsgierig ze was over filmen en geluid en beeld.

Mezelf terugzien vond ik maar lastig, want net zoals bij snapshots van afgelopen weken, heb ik het idee dat ik er minder goed uitzie. Moe misschien. Misschien betert dat nog de komende tijd of hebben de jaren me ingehaald, oud wijf dat ik ben geworden :upside_down_face:

10 likes

Ik heb het zooo druk steeds dat ik amper kan nadenken over alles wat ik aan het doen ben. Ben net gestart met een nieuwe baan, net een nieuwe liefde, net gestart met tennislessen sinds deze zomer, veel familie-dingen deze maand, vrienden die ik graag wil zien. Vanochtend dacht ik opeens: o mijn favoriete feest (Sinterklaas) is alweer voorbij.Ik heb niet eens tijd om mijn adventskalender bij te houden

Hoe heb ik ooit zo makkelijk een relatie kunnen onderhouden?

Mag je niet zelf een onderwerp regelen? Dat je zelf een onderzoeksgroep benaderd en vraagt of je daar je scriptie bij mag schrijven?