Wat je even kwijt wilt #13

34 likes

Ja @Kerselaar hoe spannend is de hockey finale omg

1 like

Ik hoorde net iets op de radio maar zie online nog geen bericht, weet nu niet of het klopt of niet

België waande zich wereldkampioen maar die goal werd afgekeurd, nu zijn ze wel alsnog wereldkampioen geworden

aaaw yissh :tada::tada:

1e keer wereldkampioen, maar wel jammer voor Nederland, het was hen ook gegund

2 likes

Het was echt spannend ja, zeker toen die shoot-out nog afgekeurd werd

1 like

Ja heel bijzonder! Ik gun het België echt wel maar het doet nu wel een beetje pijn haha

1 like

@tukker Ja het gaat om een verpleegkundige, dus ze is BIG geregistreerd. Maar ze was geen direct behandelaar van mij. Weer niet of dat nog verschil maakt?

Ik ben nu pas uit bed :no_mouth::grin:

3 likes

Hmm twijfel twijfel. Heb een mega kater en nu wil ik eten bestellen maar geen idee waar ik trek in heb

Ik ga dit jaar wrs niet naar mijn ouders voor kerst. Er is altijd gedoe en ik heb m’n vader al drie maanden niet gesproken ben omdat ik het zat ben en we natuurlijk net zo koppig zijn. En nu moet ik 24 december werken tot 19u en naar huis is 2,5 uur reizen. Dus op kerstavond wordt dat hem sowieso niet. Maar toen ik dat tegen m’n moeder zei kreeg ik nul reactie en ging ze er meteen vanuit dat ik helemaal niet thuis kwam. 2e kerstdag hebben we familielunch, waar ik wel heen en m’n moeder en zus ook. Maar nu ga ik 1e kerstdag maar ook niet naar huis denk ik. M’n moeder deed echt alsof het niks boeide en m’n vader hoef ik sowieso niet te zien. Maar toch vind ik het heel moeilijk. Waarom kan ik niet gewoon een familie hebben die samenzijn ook belangrijk en leuk vindt. Ik ben echt in het verkeerde gezin geboren. Ik vind kerst mega leuk en nu kan ik er niet van genieten hierdoor.

Ik haat het zo erg om te moeten wachten op iemand. Irritant zeg.

Ik ook en heb totaal geen geduld. Terwijl ik zelf ook vaak te laat ben

Oh nee ik niet :p. Ik ben meestal ook nog eens te vroeg haha. Terwijl ik weet van bepaalde vriendinnen dat ze standaard te laat zijn. Dus ik doe het ook zelf.

Maar nu wacht ik op mijn vriend. Hij ging even naar zijn ouders dus dacht en zei: “App maar als je daar weg gaat.” Maar nu is het 5 uur en nog nikssss. Begin ook al honger te krijgen en moet zo dan nog fietsen naar hem bah

1 like

Hmm dat is vervelend. Kan je hem zelf niet even een berichtje sturen dan of heb je dat al gedaan?

Er zou gisteren een pakketje bezorgd zijn bij ons, stond ook in de pos.tnl app, maar er is gewoon niks bezorgd. Nu komt mijn cadeautje pas dinsdag.

Mn vriend hoopt wel dat ze weer cadeau papier en zijn geschreven briefje erbij doen.

Nee… maar ik vind het ook weer stom om te vragen van: “Joe, ga je zo weg?” Of als ik vraag: “Hoe laat ga je ongeveer weg daar?” En hij zegt: “Een half uurtje.” Maar dan weet ik zeker dat het ook weer langer duurt.

Happy new topic🎊

6 likes

Ik heb echt een hele chille dag in de stad gehad vandaag. Was getuige van een diefstal (maar die man is er gewoon mee weggekomen) en ik moest daarna huilen (van ontroering) door een zangkoor.
Gister uitgegaan dus wel een beetje brak, maar de kou doet me zo goed, echt een fijne dag gehad :slightly_smiling_face:

Je kunt het wellicht vragen toch? Is niet stom hoor

1 like