Wat je even kwijt wilt #13

@Gast en @Booklover beide gefeliciteerd! :tada:

Misschien moet dit wel in het biechttopic (want laat), maar ik heb net spotify gedownload haha en ik ben lekker van alles aan het downloaden, zodat ik offline kan gaan en mn vriend er ook op kan.
Snap alleen nog niet helemaal hoe alles werkt :thinking:

4 likes

@Gast en @booklover gefeliciteerd!!! :birthday::birthday:

2 likes

En dan zeg je niet ff tegen mij in welke trein je zit! :stuck_out_tongue:

1 like

Zat er niet in :frowning: Kan het wel even uitzoeken. Stond om ongeveer 8’45 op Den Haag Centraal. Sprinter richting Haarlem (?) volgens mij.

@Gast en @Booklover

Gefeliciteerd allebei!! Heb een fijne dag vandaag

2 likes

Vermoed dat het om deze gaat

1 like

Thanks, moet wel op die lijn zijn aangezien daar die nieuwe sprinters rijden. Ik ga er zo gelijk achteraan voordat ie schoongemaakt wordt :love_you_gesture:

5 likes

Ik heb een mailtje gestuurd dat ik al veel eerder had moeten sturen, en nu ben ik bang voor de reactie.

Deze week nog een paar keer werken en dan twee weken vrij van werk voordat ik bij mijn nieuwe werk begin. Ik ga die tijd goed gebruiken om te ontspannen, maar ook om aan o.a. mijn mindset te werken en te sporten etc. Ik hoop dat 2019 een leuk jaar wordt, na een aantal mindere jaren.

2 likes

En ff algemene mededeling, als je graffiti op een trein ziet, dan zou ik het fijn vinden als je naast een melding aan de NS ook mij een berichtje stuurt, zodat ik er een foto van kan maken voordat-ie schoongemaakt wordt. <3 Het is m’n main obsessie, foto’s maken van graffiti op treinen.

11 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Wordt zoiets eigenlijk snel schoongemaakt? Hoe snel moet je erbij zijn zeg maar.

1 like

Nog facking lelijk ook :woman_facepalming:

Thanks!

Ligt maar net aan de bui van het personeel. Heb regelmatig gehad dat ik om x uur snachts een berichtje krijg van iemand die dat net gedaan heeft en als ik ga kijken (minder dan 12u later) dat het alweer schoon is. Terwijl ik ook vaak zat heb meegemaakt dat een trein met 5-6 pieces, of een wholecar (zoals die roze van @instantramen) weken blijft rijden.

1 like

of in een kleurboek

22 likes

Wat betreft die wholecar van @instantramen, hier zit een speciale betekenis achter. Deze ‘kunst’ (voor zover je het kunst kan noemen) is letterlijk nagemaakt van een beroemde Amerikaanse graffitispuiter uit de jaren 70/80, genaamd Michael Martin (zijn echte naam, hij schreef Iz the Wiz) . Het origineel is deze:

large
Gemaakt in 1980, vlak na de dood van John Lennon, als tribuut aan hem.

Op deze trein staat Michael Martin in dezelfde stijl, dus een tribuut aan degene die bijna 40 jaar geleden die John Lennon heeft gemaakt. Vond het wel leuk om te vermelden.

16 likes

Dat het schoon wordt gemaakt komen mij en de spuiters nog goed uit, prima deal idd :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik zeg niet dat het dan oké is :thinking: vond het een leuk weetje om te vermelden.

3 likes

Ik vind dit filmpje zo rustgevend

Zit met mn moeder in de wachtkamer van de tandarts voor haar .
En kan zo niet tegen die rare lucht!

Hoop dat ze snel aan de beurt is :nauseated_face:

1 like

Mijn kat! Als ik alleen al zijn reismandje op de grond neer zet gaat hij er vrijwillig inzitten. Bij de dierenarts nooit problemen maar thuis is ie af en toe wel een draak.

Ik heb zon zin om te slapen

2 likes