Wat je even kwijt wilt #14

new year, new me, new topic

41 likes

trots op mezelf

13 likes

@grace

Slechter vooral. Gek dat je er zelf veel schaamte over voelt maar dat een ander er zijn schouders over ophaalt. Nou ja, die schaamte ebt wel weg, nu hopen dat degene met wie ik was er ook een beetje om kan lachen

1 like

Darts kijken vanuit bed met een zak chips tussen ons in, goede avond! Goede voornemens beginnen op 2 januari

8 likes

Zoo dat topic was lekker snel vol :sunglasses:

Wow ben jij mij? :scream:

1 like

ik vind het trouwens echt cool dat ik gisteren 12 uur lang een top gezellige super avond heb gehad zonder een slok alcohol
mensen denken vaak dat dat niet kan
misschien ga ik wel stoppen met alcohol dit jaar why not!

21 likes

Hahah ja was heel awkward ja :joy:

1 like

Ja, kom je daar nu pas achter?

Ps. Ik heb Lays Oven Baked paprika, jij?

1 like

Wel een beetje jammer dat het niet zo spannend is hè?

Ja, het zal me niks verbazen als het een 7-0 wordt. De wedstrijden tegen Phil Taylor waren spannender.

Oh, mag ik deze hier weer eens droppen? https://youtu.be/fDKVO4tIXCQ

2 likes

Wow mn eerste post vandaag

Mijn o&n was zooooo fijn <3 Eerst thuis, toen een leuk feestje tot 7 uur, en lag om 10 uur in bed en heb tot 4 uur 's middags geslapen :+1: Ben bij een vriendin blijven slapen samen met een andere vriendin, het was zo fijn. Hele dag in bed gelegen en veel geknuffeld en gezorgd voor elkaar. Echt de beste 1 januari ooit. Ben net thuis en lig nu lekker in mn eigen bed.

Oh en heb een ellegirl gespot! @palmboom alleen ik realiseerde het me te laat dat jij het was en toen was je al weg.

26 likes

Hahaha die filmpjes zijn echt geweldig, het lijkt zo goed

Ik heb trouwens een biecht over Michael van Gerwen: Eergisteren werd hij uitgefloten en toen schoot ik vol omdat ik ineens besefte hoe vervelend dat eigenlijk moet zijn :joy: :joy:
Ik word morgen ongesteld, daar schuif ik het voor nu maar op af

9 likes

Haha shit man, ik had Pombar :joy: ja ik ben inderdaad nog steeds 6 jaar oud.

Ahh :heart: Lijkt me echt kut als je constant in de spotlights staat en iedereen een mening over je heeft. Volgens mij is MvG ook echt een sympathieke gast, zo komt hij iig over in interviews. Als je hem ziet zou je denken dat er niks in zijn hoofd zit, maar als je hem hoort praten is dat ineens heel anders

3 likes

Om even m’n forumnaam eer aan te doen, een internationale studiegenoot gaat in zijn thuisland instant ramen voor me kopen en meenemen :heart_eyes::heart_eyes: Hyped.

4 likes

Iemand ook last van een after oud en nieuw-dip? Ik heb een hele gezellige avond en nacht gehad en nu de gezelligheid allemaal voorbij is en iedereen weg is voel ik me wat somber :frown:

6 likes

Mijn moeder had toen ik thuiskwam nog 4 oliebollen en 2 beignets in huis.

Nu niks meer :sunglasses:
#weggooieniszonde #ikbentegenvoedselverspilling

7 likes

Ja erg hè? En je kunt ook helemaal niets aan dat beeld doen omdat er altijd mensen zijn die je stom vinden, al is het maar om triviale dingen

Vond het ook best wel naar om te horen dat Raymond van Barneveld depressief werd van het feit dat hij veel wedstrijden verloor, bij zulke dingen sta ik nooit stil eigenlijk. Kan me voorstellen dat het niet goed voor je zelfvertrouwen is :sweat_smile:

1 like

Kun je betaalde tikkies terug zien in de app? Ik wil graag het rekeningnummer van iemand weten maar ik zie het tikkie niet terug en als ik via de Rabobank app kijk zie ik een heel lang ibannummer staan bij de transactie wat nooit dat rekeningnummer kan zijn