Wat je even kwijt wilt #14

Ik zou gewoon even bellen naar je zorgverzekeraar dan weet je zeker wat het is en hoe of wat.


Gefeliciteerd @ladygodiva !

1 like

Voordeel van starten in een andere wijk: later mijn bed uit.
Alleen jammer van die nachtmerrie :cry:

Poeh wow, hallo welkom terug in de gewone wereld. Gelukt wel met alles wat je wilde doen?

@ladygodiva Gefeliciteerd!!

2 likes

Heb je bloed laten prikken? Sommige bepalingen moeten in een ander ziekenhuis.

Ik vind dit geluid mooi🙊 klinkt als een soort rare uil ofzo.

1 like

Otrivin duo helpt bij mij goed. Maar ook niet teveel gebruiken want dan kan je neus zelfs droog worden

1 like

Zo moe :sleepy::sleepy:
Als ik vanmiddag thuis kom is het dutjestijd

2 likes

Ik heb zo een tweede sollicitatiegesprek en ben echt zenuwachtig. Weet niet of ik nu zenuwachtig ben voor het gesprek zelf of dat ik de baan gewoon echt kan krijgen?? Hallo, kan ik dat wel??? :fearful:

6 likes

Zo ik ben zo onwijs moe :frowning: Lag er gisteren veel te laat in en ben bang dat het vanavond niet heel veel eerder zal zijn. Ben heel erg toe aan weekend.

Ik ben ook ZO moe, ik word 9/10 keer voor de wekker wakker maar nu niet en ik dacht echt dat het nog midden in de nacht was. :cry: sterkte vandaag haha

Succes! En je bent niet voor niets uitgenodigd :smirk:

1 like

Welke documentaire is het?

@ladygodiva happy birthday! :partying_face:

1 like

@ladygodiva @Evenveel thanks! Het is ook vooral dat ik een tussenjaar heb en dacht een chill baantje te doen en nu lijkt deze vacature opeens mogelijk???

Ohh en :gift: :balloon: :birthday: gefeliciteerd @ladygodiva

3 likes

@ladygodiva Gefeliciteerd! :tada:

Ik begrijp niet waar de spitstrein tussen Hoorn en Amsterdam ineens heen is?! Hij staat niet meer op de dienstregeling en ik kan er nergens iets over vinden. Ik pak die altijd op vrijdag, en nu vraag ik me af of dat morgen wel kan?! Wat is dit.

Grrr mijn zwarte broek is kwijt? Hoe kan dat nou weer

@ladygodiva gefeliciteerd! :tada::partying_face:

Ik slaap de laatste week zo slechtttt. Ben ook constant nerveus: ben bijna afgestudeerd, krijg ik ooit een baan, kan ik überhaupt iets?! Ga ook binnenkort voor het eerst alleen op reis en voel me zo’n bange poeperd man man man.

1 like

Tijdje geleden had ik gepost over een plekje die ze bij m’n moeder hadden gevonden die er niet zo goed uit zag. Ze heeft vandaag, nadat er een punctie was genomen (gemaakt?), de uitslag gehad en is gelukkig geen kanker! Wel onrustig, dus het moet wel weggehaald worden, maar uitslag is dus best wel positief! :blush:

59 likes