Wat je even kwijt wilt #14

Heel veel sterkte! Virtuele knuffel

1 like

:heart: Sterkte, wat naar zeg.

1 like

Heb vanochtend gedroomd dat ik hier werd aangesproken op m’n smileygebruik dus ik denk dat het huisregelstopic indruk heeft gemaakt :joy:

16 likes

Sterkte :heart:

1 like

Sterkte! :heart:

1 like

Wat ellendig, heel veel sterkte.

1 like

Help ik besefte net dat ik dit jaar 23 word, moet ik mijn leven nu op orde hebben?

1 like

Ik moet veel nieuw bestek komen en liep even in de Hema met een missie. Met wat verlaat ik de winkel: een pizzasnijder

19 likes

Ja.

nee grapje, ik ben 27 en pruts ook maar wat aan.

4 likes

@Nox Godzijdank (?) :crazy_face:

2 likes

Zo fysio x2 ook weer gehad. Wilde ik langs oma om boodschappen te doen, is de deur op slot. Nu moet ik zometeen npg een keer terug:(

Ik ga vandaag met een vriendin in de UB zitten, zij studeren ik werken (lekker illegaal ja). Voelt heel raar om hier weer te zijn joh. Allemaal herinneringen die terugkomen en ik voel me ouddd.

7 likes

Het gebeurt toch ook bijna iedere dag wel een keer? Dat is “normaal”.

Mijn haar is heel erg aan het afbreken. Ik heb echt een halve pony nu op de voorkant van mijn hoofd aan afgebroken haar en overal waar ik heb gezeten liggen bosjes haren
 Weet niet zo goed wat ik ermee moet? Word er wel een beetje onzeker van.

Succes! Ik heb de mijne vlak voor kerst laten verwijderen en heb er bijna geen last van gehad, kon de dag erna alweer een kerstdiner eten. Hoop voor jou dat het ook meevalt!

1 like

Succes! Ik moest nu bijna een jaar geleden mijn verstandskies rechtsonder weg laten snijden en zowel de ingreep als het herstel zijn me erg meegevallen!

Weer niet gelukt om 08.30 uur klaar te zitten om te studeren. Ik drink alleen nog even mijn cappuccino (met amandelmelk hehe:P) op, en daarna ga ik van het forum af in ieder geval tot 17.00 uur. Want ik stress nu echt en moet echt stampen en oefenen.

2 likes

Gebruik je al haarverzorging tegen beschadigd haar?

Deze werkt voor mij heel goed

tegen beschadigd haar

image

1 like

Ah ja dat snap ik wel!

Ik had eindelijk weer een afspraak gemaakt voor controle bij de tandarts. Word ik net gebeld dat de tandarts een ongeluk heeft gehad en geopereerd moet worden. Dus nu kan ik pas een paar weken later terecht bij een andere tandarts.

1 like