!
En je hoeft niet helemaal opnieuw je rijbewijs te halen he, dus het kost wel wat maar gelukkig niet zoveel als een heel nieuw rijbewijs met >20 lessen.
Jippie, eindelijk een FF regular!
Heb ik eindelijk een geschikte vakantie gevonden doet de sunweb site het niet meer🙁
Ik ben met mijn baas mee naar zijn uitgever. Maar zijn uitgever blijkt fuuucking goed te zijn, werkt ook al jaren samen met Chanel. Dus nu verblijf ik in een kamer met originele foto’s gemaakt door Karl Lagerfeld en ze zijn ook nog is gesigneerd. Ik vind het best grappig
Ik heb zo mijn kwaliteiten natuurlijk
Ik ben al een heletijd aan het kutten met mn gezondheid. Antibiotica, ziek, kaakkrampen, verstandkies getrokken en nu verkouden met een dikke keel. Ik vind mezelf echt even heel zielig (of moet dit naar het opbiecht topic?)
Beterschap!!
Wat rot zeg, beterschap!
Ik sta twee punten boven het gemiddelde van de studenten bij ‘weet ik veel’ . Goals.
Wat leuk Bijna niemand kent hem (nog?) dus extra leuk als er nog een fan is!! Ik stond helemaal vooraan, ging er nog best ruig aan toe haha. Er stonden inderdaad wel wat bijzondere types tussen het publiek
Ik vind Nikkie zelf anders ook grappig. ‘En Hermes is …’ Nikkie: ‘de God van de tassen’
Weet ik veel topic?
Kan dit ook in België gekeken worden?
Ik zou het echt niet weten eerlijk gezegd! Het wordt hier uitgezonden op RTL.
En @anon39978576 goed idee!
Zoals het vroeger op school ook al ging… nét een voldoende. 5,6 voor weet ik veel
Kan niet echt geloven dat ik dit ga zeggen maar ik heb echt zin om morgen weer te gaan werken! Zin om mijn collega’s weer te zien
Ik twijfel om tinder aan te maken!! Ik vind het gewoon zoooo ongemakkelijk om bekende tegen te komen, terwijl ik weet dat het niet nodig is want er is eigenlijk niks geks aan. Toch vind ik het ongemakkelijk
Voor de mede spelers en kijkers van ‘weet ik veel’!
Ik begin morgen met een nieuwe baan en ben een beetje gestresst omdat mijn collega echt een waslijst stuurde met dingen die in de ochtend snel gedaan moeten worden, chill begin .
Het was echt lekker! Niet de beste burgers ooit, maar echt wel lekker. Goed nepvlees en de mayo en cheddar ook heel goed! Aanrader wel! We moest wel even wachten (waren bij die in de pijp). Een half uurtje, maar ze hadden ons nummer dus we hoefden niet in een rij te staan.