Wat je even kwijt wilt #14

Borrelplankje met brood, nootjes, kaas, etc.

Dat is zo herkenbaar, ik leef met je mee! Hopelijk viel het een beetje mee, ik had eens een injectienaald naast mijn voeten liggen op die wc en sindsdien probeer ik het ook ten alle tijden te vermijden

@pindacheese done!

1 like

Heel erg bedankt! :slight_smile:

Ik ook maar dan 12 maanden ipv 2 maanden. OEPS

2 likes

Wie heeft er een ketting van Vedder & Vedder (die van €99) en kan mij wat meer vertellen over de kwaliteit? Het is verguld goud en ik twijfel, vind het eigenlijk een hoop geld en ben bang dat het goude laagje er snel af is.

Ingevuld, succes met jullie onderzoek :slight_smile:

1 like

Dedication!

1 like

We hebben een vogeltje gevonden (diamantduif), die zit nu in een doosje in een kamer. Best zielig, ik hoop dat de eigenaar hem snel komt halen, anders moeten we kijken wat we ermee gaan doen. Ik zag dat vogelasiels alleen gewonde vogels opnemen. :slightly_frowning_face:

Haha hij bleef bij mij ook hangen op een of andere manier!

1 like

Wie heeft er verstand van activity trackers? Ik wil graag een hele dunne onopvallende voor dagelijkse activiteit, hardlopen en tennissen. Nu had ik de fitbit flex 2 gezien. Die is mooi dun en onopvallend maar die meet geen hartslag. Is dat een must voor wat ik wil tracker? Kent iemand een andere tracker die ook zo dun is (polsbreedte 1,1 cm)?

Ah dan zou je een aparte hartslagband kopen voor tijdens het sporten?
Nee ik denk dat ik mijn hartslag gedurende de dag wil meten, als van en naar mijn werk loop, als ik de trap neem naar mijn appartement etc

Aha dat verklaard het ja

Thanks voor de tip. Punt is bij mij een beetje dat ik een heel mooi en duur horloge aan mezelf cadeau heb gegeven vorig jaar, die ik elke dag draag. Dus alle activity trackers in de vorm van een horloge vallen daarmee af

Ik ben bezig met een fotoboek waarvoor ik ruim 10 jaar terug in de tijd ga en ik cringe om sommige dingen. Ik krijg ook weer allemaal flashbacks naar de tijd op de middelbare school. En sommige dingen wil ik liever vergeten :zipper_mouth_face:

2 likes

Lof dat we zoveel lekker eten hebben op werk. Lekker schranzen tijdens de pauze

4 likes

Weet iemand waarom het Tinder cringe topic gesloten is? Gevoel alsof ik wat gemist heb

Ah, duidelijk. Thanks voor je reactie :blush:

Ik heb aan m’n linkerpols ook een horloge en rechts een Fitbit alta hr, die is smal en valt niet zo op. Met nette gelegenheden doe ik die wel af. Ik las ook eens ergens hier dat een forumster het dan ergens anders omknoopte (broeklus?)

1 like

Hoe gezellig ik de feestdagen ook vind, ik ben stiekem blij dat alles weer ‘normaal’ is.

10 likes

Welke muziek luisteren jullie tijdens het schoonmaken? Ik ben in een opruimbui, maar ik mis nog een muziekje.