Wat je even kwijt wilt #17

En nummer 17

7 likes

Gaat lekker!

Ik heb vandaag na letterlijk een jaar zoeken naar de juiste pot, een nieuwe plant + pot gekocht voor in m’n woonkamer :+1:t3:.
Ik had iets specifieks in m’n hoofd en kon het constant niet vinden, en einnnndelijk is het nu gelukt.

25 likes

Nee daar ga je sowieso niet doorheen komen.
Ja het is ook diefstal, vind het bizar dat mensen zo zijn.

1 like

Pff, ben lekker veel kleding aan het verkopen via United Wardrobe en MP, ga ik zelf ook weer voor hetzelfde bedrag kopen… :smirk: Maar goed, dat zijn wel sieraden (meer waardevast) en die nemen minder plaats in kleding. :thinking:

3 likes

Ik vind ‘wat je even kwijt wilT’ beter :pensive:

3 likes

Aangepast haha.

2 likes

Haha ja het mag gewoon allebei hoor, maar iedere keer bij een nieuw topic hoop ik dat het wilt is. Rare voorkeur misschien.

4 likes

Ik heb net doei tegen mijn familie gezegd omdat ik ze een aantal maanden niet ga zien en nu ben ik een beetje sad

2 likes

Mijn beide konijnen zijn een beetje boos op me. Eentje had allemaal klitten die ik eruit moest knippen en die ander had allemaal losse plukken die ik geplukt heb. Waren ze niet zo happy mee.
Maar snoepjes doen wonderen

3 likes

No buy + zin om mijn look te updaten. Dit gaat zwaar worden :frowning:

4 likes

Leuk! Wat is het geworden?

Ughhh, ik heb veel meer en veel vroeger last van PMS dan gewoonlijk, waarschijnlijk omdat ik nu een iets sterkere pil neem. 2 dagen eerder buikkrampen en enorm gevoelige borsten :expressionless::expressionless:

Ik dacht dat ik m’n telefoon vergeten was bij iemand. Was niet zo, maar ik was al zo chago bij de gedachte (eigenlijk echt niet oke)

Ik vind het soms zo lastig om het verschil te zien tussen iets dat een compliment is of iets dat sarcastisch bedoeld is. Zo irritant, want ik ga er dan aan twijfelen en blijf ermee in m’n hoofd zitten.

3 likes

We moesten vanmorgen allerlei oefeningen op onze tenen doen, en jezus 12 uur later voel ik al enorme pijn in mijn kuiten. Spierpijn in je kuit vind ik zo ongeveer de ergste spierpijn, blijft dagenn hangen en ik kan er niet normaal door lopen. Dus ik vrees voor morgen en ongeveer de hele week :")

Shit. Ging om 9 uur al slapen omdat ik zo moe was en nu lig ik natuurlijk al twee uur klaarwakker.

1 like

Ik zit echt even in een eenzaamheidsspiraal, ik schaam me er ook best voor om dit te typen. Ik zie (buiten m’n vriend) niet heel veel mensen, maar als ik dan bijvoorbeeld wel eens een keer met vriendinnen afspreek voelt dat vaak zo leeg, omdat ik pas als ik iemand echt heel erg vertrouw dingen kwijt durf. Maar als ik vriendinnen dus niet vaak zie, zoals nu het geval is, dan zakt dat vertrouwen voor mij heel erg, en dan kan ik mijn gevoelens niet kwijt. Ik spreek dan met ze af eigenlijk om naar hun verhalen te luisteren. Hierdoor krijg ik in het vervolg nog minder zin heb om met mensen af te spreken. Ik haat mezelf echt dat ik zo in elkaar zit. Ik vind het ook stom dat ik zo warrig typ

5 likes

Ik voel me shitty want we zijn in bed gestapt zonder het goed te maken. Ons gewoonlijk zo warme, zachte nestje voelt een stuk killer aan met je rug naar elkaar toegekeerd :disappointed:

Dus die leuke collega waar ik aantal weken ineens mee gezoend had heeft al acht jaar een vriendin. Natuurlijk.