Wat je even kwijt wilt #17

Oke dat had ik er nog wel even bij kunnen zetten, aan en uitzetten helpt niet. Hij bleeft steeds op hetzelfde punt hangen

Ik ben nu bij de ah en hier ligt het wel!

1 like

Ik moet het maar even hier kwijt, want mijn moeder reageert niet. Ik moet ongesteld worden en de aanloop daarnaar toe is zo erg. Het is alsof mijn baarmoeder zich binnenstebuiten aan het keren is, lig echt even dubbel van de pijn. En in de tussentijd moet ik een verslag schrijven, wat daardoor ook echt niet wil lukken. Oftewel, ik voel me heel erg zielig :’)

2 likes

Ik zit even heerlijk buiten onder mn prieel. Mn telefoon is alleen bijna leeg en ik wil m opladen. Maar ik ben altijd bang als ik het klepje van het stopcontact open doe, dat er een vies beest onder zit. Ik ben niet eens bang voor insecten (wel voor spinnen) maar ik kan het ā€œverrassingselementā€ niet aan hahaha.

2 likes

Zit in een hemdje in de tuin, het waait hier amper en in de zon voelt het legit 23 graden. Ik voel me echt alsof ik aan de oplader lig haha ik had dit zo erg nodig, was de afgelopen weken zonder aanleiding vermoeid en last van mn spieren enzo. Denk een winterdipje dus let’s hope this helps.

11 likes

En the award for the lelijkste skikleding goes to…

9 likes

Ik heb zin om dadelijk gewoon een verlengkabel te pakken en in de tuin te zitten studeren ipv binnen :sun_with_face:

6 likes

Doen! Heerlijk buiten!

Ik ga zo bij m’n buurjongen achterop de motor en ik heb er zoooo’n zin in. Hij gaat eerst het pak bij z’n zusje halen voor me en dan gaan we lekker een stukje rijden :heart_eyes:

15 likes

Grrr ik woon hier nog maar 2.5 maand en nu is mijn wasbak van de keuken al verstopt. :tired_face::tired_face: Fuck haha maar het is mijn eigen schuld. Nu ik toch aan het klagen ben… twee weken terug waren er dus brieven verstuurd dat mensen hun zooi uit de berging moeten halen nou jullie mogen 1x raden… Alles staat er nog! Je verwacht het niet. :roll_eyes:

Er zit een springveer op zodat ie meteen weer dichtklapt :joy: anders zou ik m idd open zetten en achteruit springen haha. Ik ga t maar gewoon even doen.

Edit: veel spinnenweb maar geen beesten :+1:t2:

4 likes

Ontstoppen en dan zon dingetje kopen voor op je putje. Als je dan hebt afgewassen dan kan je dat dingetje eraf halen en de troep die erin zit weg gooien.

Dit was de aflevering ā€œontroepenā€ van deze week.

2 likes

Ik heb zo’n dingetje haha maar ik probeer toch teveel weg te spoelen. :’) Maar ik heb hier van geleerd haha.

1 like

Dit is fantastisch fotoshop matteriaal. Willems akward positie is goud waard

3 likes

Naast Willem’s lelijke skipak vind ik het ook wel jammer dat ze geen helm dragen. Het was juist zo’n goed voorbeeld geweest als ze dat wel deden.

7 likes

Ahh lief!
Ja snap dat het ook buikpijn kan geven, al die onzekerheid die er bij komt kijken en de heftigheid van emoties. Het is niet altijd ideaal om verliefd te zijn natuurlijk…
Ik hoop dat het voor jou in wat rustiger vaarwater komt!

Hoe heet die ene Nacho tent in Barcelona nog maar? Volgens mij ooit geĆÆntroduceerd op jet EGF door @FredPaillet

1 like

Nog maar?

Bedoel je niet: ook alweer? :grimacing:

El pachuco dacht ik? Niet 100% sure

3 likes

Dat stoort mij ook al jaren, de kinderen allemaal wel braaf, maar de volwassenen niet.

2 likes