Wat je even kwijt wilt #17

Is er iemand heeeel goed in interpunctie hier (citaten, aanhalingstekens) die mij kan helpen? Mijn docent kraakt al mijn interpunctie af, maar als ik dan vraag wat er is ‘moet ik het maar googelen’. Ugh

Het vervelende is dat ik vandaag iemand anders moest vervangen… terwijl zij mij dus normaal gesproken zou vervangen op het moment dat ik ziek ben. Werd vanochtend alleen nog lamlendiger wakker dan dat ik me gisterenavond al voelde, dus heb me uiteindelijk toch maar ziek gemeld. Hoop dat ze alles rond hebben kunnen krijgen en dat ik er woensdag gewoon weer ben!

1 like

Hahaha, echt? :cheese:? Zegt dit je iets?

Gefeliciteeerd

1 like

ah 99% invisible is altijd goed, al een tijdje niet meer naar geluisterd. Ga ik nu weer doen dus. Dankje!

1 like

Ik mag hopen dat als je ergens werkt je wel vrij krijgt als je in het ziekenhuis ligt of als je broer overleden is (door wat voor een reden dan ook) die rechten heb je gewoon. Ja als je oma in het ziekenhuis ligt dat kan idd ook na werk

3 likes

Waar komen al die narcisten ineens vandaan?? Series er over en artikelen online. Precies ook als in mijn omgeving een narcist zichzelf laat kennen. Overal waar ik kijk zie ik iets wat me herinnert aan die persoon :rage:

1 like

Nou dit helpt allemaal dus niet. :cry: Morgen komt er iemand langs… Oh mijn god ben zo benieuwd wat er allemaal te voor schijnt komt uit de afvoer. Ik ga echt zo hard letten nu op wat ik allemaal door de gootsteen spoel.

Jaa kan ook zijn dat het bij reporters anders is misschien. Want dan werk jij aan een verhaal en dat kan een collega niet zomaar even over nemen als diegene het verhaal niet kent. Maar bij veel (niet media) bedrijven hoor je wel vrij te krijgen geloof ik

1 like

Volgende keer eerst met soda en heet water aan de slag. En zon plop ding. Werkt super.

Shit de ontroep aflevering zou volgende week pas zijn.

1 like

Hahahaha ik ga stuk. Hij vindt mij fantastisch, ik kreeg een 9 voor project 1. Maar kennen wij elkaar dan?

Ben echt teleurgesteld omdat ik er vanuit ging dat ik bij mijn huidige bijbaan bepaalde arbeidsvoorwaarden zou krijgen die ik nu niet blijk te krijgen. Dus toch maar op zoek naar een andere bron van inkomsten anders kom ik denk ik niet eens rond elke maand.

On a positive note: mijn presentatie ging goed! En ik ben best wel productief geweest vandaag. Mag van mezelf vanavond chillen :smiley:

3 likes

Ze wilt annoniemer zijn… maar ze zou een afscheids distrack maken. Hmmm waar is die???

7 likes

Haaaa mn auto had alleen lege ruitensproeiers! Geen 1000+ reparaties

20 likes

Ik ben uit mijn net nieuwe broek gescheurd :sob: gelukkig was ik nog niet van huis weg en kwam ik er op tijd achter. Zal weer eens een duurdere broek kopen :sweat_smile:

Ik heb soda en azijn geprobeerd. Schijnt een goede vervanging te zijn voor chemische troep. :slight_smile:

1 like

Mijn vriend is bijna jarig alleen nu is zijn verjaardagscadeau niet op tijd (oeps). Dus nu wil ik wat kleins kopen maar geen idee wat

Is goed. W aar is mn taart?

Ja, dat is erg herkenbaar. Ik vond het ook erg leuk! Prima danspartners gevonden bij het blinddaten en gewoon leuk gedanst.

1 like

Wat een fantastische tas!