Wat je even kwijt wilt #17

Ik zit er aan te denken om na de zomer weer drie maanden thuis te gaan wonen om stage te lopen bij omroep zeeland maar als ik daar aan denk krijg ik ook wel een beetje paniek van dat ik dan daar ben…

Ik heb nog nooit zovsel geld aan mezelf uitgegeven als in de afgelopen 2 maanden.

11 likes

Zo en hoe

2 likes

Komen ze bij je thuis of ga je ergens heen?

Lekker uitrusten! Hopelijk kan je morgen weer wat beter functioneren

1 like

:sob::sob:

6 likes

Waar is @Jauregui eigenlijk heen? Ik zie nooit meer post van haar

4 likes

Ik ben vandaag vrij en ik wil zo graag iets doen met dit mooie weer. Maar wat? Ik moet wel alleen, want mijn vrienden en vriend zijn allemaal aan het werk. Ik heb net al gesport.

1 like

Waarom ben ik zo stom, ik vind nieuwe dingen stom en eng, en dan echt de kleinste dingen.

Ik moet zo mijn eten opwarmen in een magnetron die ik niet ken. Ik hoop dat het me lukt.

Het is dinsdagochtend en ik luister slettendisco op spotify. Nu heb ik zin in weekend en feestjes.

8 likes

Des te meer reden trots op jezelf te zijn als het je lukt!

1 like

Het stomme van spierpijn is dat het sneller overgaat als je goed blijft bewegen. Je moet er alleen ff doorheen. De kans is groot dat als je vandaag gaat sporten en je wat (rustige) oefeningen doet voor je pijnlijke spieren, het morgenochtend praktisch weg is. Als je echt echt niet naar de sportschool wil is zwemmen ook een goede optie.

@Nidorina

Ik ben alweer intens gelukkig haha. We gingen dus naar een tweedehands fietsen winkel. Maar onderweg kwamen we mn nicht tegen die ons een andere fietsen winkel tipte die goedkoper was. Dus wij daar heen die man verteld wat we zochten. En toen had hij ons een aantal hele goede en goepkope fietsen laten zien. Wij dachten (door de prijs) dat dat tweedehandse waren. En toen zei hij “en hier staan de tweedehandse fietsen”. Dus wij zo huh die goedkope fietsen van net waren nieuw?

Kortom we hebben nu 2 nieuwe fietsen voor nog goedkoper dan bij die tweedehandse winkel.

26 likes

Iemand tips voor het boeken van vliegtickets naar Ibiza, ben vooral benieuwd naar hoe ver van te voren je het beste kan boeken en wat reële prijzen zijn. Hoef niet super goedkoop maar zie nu alleen voor 250,- en dat lijkt me wel goedkoper kunnen.

Ik heb de stemwijzer voor de provinciale staten ingevuld en ik vind het zo jammer dat er twee partijen met een religieuze insteek bovenaan staan. Ik wil verdorie gewoon uit principe niet stemmen op een partij die zich ChristenUnie noemt.

Maar de derde partij is de PvdD en hoewel ik het geen probleem vind om daarop te stemmen, ben ik het regelmatig niet eens met hun onderbouwing van de stellingen, zelfs als ik het misschien wel eens ben met het eens/oneens antwoord.

Waar was dit? Ik heb ook een nieuwe fiets nodig haha!

1 like

Sorry maar het is toch niet normaal als een collega elke lunch pauze een half uur aan het “videobellen” is met haar kleinkinderen? Tussen “” want die kids zijn alleen thuis en gewoon tv aan het kijken en zij roept dan af en toe wat dingen om aandacht van de kinderen te krijgen maar die willen gewoon tv kijken en niet met stomme oma praten

5 likes

In de betuwe hahaha.

Ja ik ging ook de stemwijzer invullen en dan ben ik het bijvoorbeeld oneens met een stelling en dan ging ik naar de onderbouwing van de partijen die er ook mee oneens zijn kijken, maar dan zeggen ze zoiets als “wij zijn het oneens met deze stelling, het kan beter zo en zo worden opgelost”, maar daar ben ik het dan al helemaal niet mee eens. Sorry heb even geen concrete voorbeelden dus weet niet of dit ergens op slaat haha

1 like