Dat is inderdaad iets heel anders! Vond je je opleiding wel leuk?
Zat al een paar dagen tegen een telefoontje aan te hikken, net eindelijk gebeld en 't duurde ook echt maar 1 minuut ofzo maar heb nou niet een bevredigend gevoel irritant
Ik lig in de tuin, in de zon en uit de wind. Het voelt serieus gewoon als 25 graden zo. Echt niet normaal voor februari natuurlijk maar ik geniet hier even zó van.
Ik heb wel interesse in de voetbalplaatjes! Ik spaar ze met m’n leerlingen en we hebben ze nog niet compleet haha. Ik kan ze eventueel ook op komen halen?
Ik vind het echt vervelend dat bedrijven zeggen dat ze tussen 12 en 5 komen. Hallo nu kan ik gewoon 5 uur wachten tot die man een keertje komt. Ben ook benieuwd of het een beetje simpel is om mijn afvoer te ontstoppen want mij lukt het dus niet.
Neem aan dat je HG al geprobeerd hebt? Dat heeft tot nu toe altijd voor mij gewerkt.
Goed nieuws: 1e mini scriptie is ingeleverd.
Om dit te vieren mocht ik de bsgw rekening betalen van 170 euro. In maart deel 2. Bijna 60 euro meer dan in 2018 omdat ik blijkbaar 56 x afval heb weggegooid. Best knap voor een 1persoonshuidhouden.
Ja, ik woon in dh! Prima, ik hoor het wel. Thanks alvast!
Ik heb azijn en soda geprobeerd. Ik gooi er liever geen super chemische spul in, schijnt ook helemaal niet goed te zijn en als meerdere keren azijn en soda niks doet dan doet HG ook niet zoveel denk ik.
Puur toeval. Normaal gesproken doe je hier de opleiding voeding en diëtetiek voor.
Ik vond de master maar mwah en heb eigenlijk tot op de dag vandaag geen idee wat je er nou precies mee kan. We hadden het vooral over literatuur rondom communicatiestromen enzo, wat moet je daarmee in het bedrijfsleven?
Misschien gewoon rustig wat cardio apparaten doen? Dan beweeg je je spieren in elk geval. Of toch gewoon een les doen maar dan zonder/met wat minder gewicht? Meestal zijn de eerste 10 min het ergste maar als je bent opgewarmd en door de pijn heen bent, valt het echt mee en zal je zien dat je gewoon best wel veel kan.
Ik ga zo lekker in een jurkje met mn balkondeuren open werken. Wil iemand een cocktail langsbrengen?
Ik fietste net (zonder jas, wow) langs een bruiloft. Ik zou me echt de ballen uit mijn broek lachen dat je gewoon zulk weer hebt op je bruiloft eind februari.
O man, ik ga maandag op reis naar Zuid-Amerika en volgens mij word ik ziek.
Kan wel huilen. Ben drie jaar niet echt ziek geweest behoudens een migraine af en toe en een keer voedselvergiftiging. Gisterenavond voelde ik me niet echt lekker, maar dacht dat ik gewoon vroeg naar bed moest. Heb 10 uur geslapen en vanochtend werd ik wakker met enorme keelpijn (droomde ook steeds dat ik een invisibobble moest doorslikken) maar het ging vanochtend afgezien van de keelpijn eigenlijk best prima, dus ik dacht er zo vanaf te komen. Maar sinds 11 uur gaat het eigenlijk alleen maar slechter? Heb het koud en zit hier met mn jas aan als het kan en mn collega’s hebben het juist heel warm. O dit zou echt zoooo’n kuttiming zijn.
Ik wil nu eigenlijk een vlaggetje voor achter op mn fiets…
Ze hebben alleen oranje… Dat matched niet met zn zij wieltjes
Mijn klacht (voor wie weet wat ik bedoel) is ongegrond bevonden en ik weet nou even niet wat ik moet doen. Ik ben nog steeds erg boos en wil eigenlijk toch dat hier iets mee gedaan word.
Als ik nu verder wil met mijn klacht gaat dat via de geschillen commissie zorg maar weet eigenlijk niet wat ik mij daarbij moet voorstellen
Nee dit meen je niet?!
Wat belachelijk zeg. Is er een reden gegeven waarom het ongegrond bevonden is? Ik heb er verder weinig verstand van, dus kan je niet helpen, maar ik zou het wel snappen als je verdere stappen onderneemt!