Wat je even kwijt wilt #17

Oh heel mooi! Goed dat je net zo lang hebt gewacht totdat je de perfecte combinatie hebt gevonden :relaxed: De rest van je woonkamer ziet er ook leuk uit trouwens

1 like

Wow! Wat heftig! Maar ik vind wel dat je echt goed en snel hebt gehandeld. Ik hoop ook dat hij er bovenop komt. Lijkt me ook echt super intens om te zien allemaal.

1 like

Oooh ik heb echt nu al zo’n last van hooikoorts. Dikke ogen en niezen. Morgen maar weer allergiepillen halen. Echt nu al…

Waar was je?

Oh wauw ik ben ook helemaal niet bekend met die keuken. Wat had je gegeten qua gerechten?

@monkeyslut een syrisch restaurant in geleen.
@OVOXO we hadden een soort ‘proeverij’ menu dus we kregen steeds vanalles wat. Eerst linzensoep, was echt mega lekker. Toen een salade met hummus en mtabal, was van aubergine gemaakt, met groenten, arabisch brood en een soort börek erbij, toen nog allemaal verschillende soorten deegwaren met oa spinazie, kaas, vlees en sesam en als toetje warbat, een soort zoet bladerdeeg gebakje met honing en een kaasvulling.

11 likes

Ooh dit ziet er echt heel lekker uit! Thanks voor het uitgebreide antwoord, ga denk ik binnenkort maar even een syrisch restaurant opzoeken

1 like

Boh er gebeuren zulke nare dingen de laatste tijd, allemaal mbt zwangerschappen die niet goed gaan.
Gaat me allemaal niet in de koude kleren zitten…

Gister weer een heftig verhaal van een vriendin te horen gekregen.

:+1: nice! Laat me maar weten of je er wat aan hebt gehad haha :smile:

1 like

Ben ik bezig met mijn red velvet cupcakes, kom ik erachter dat ik niet genoeg rode kleurstof heb :thinking:

Als ik in bed lig en niks doe voel ik me wel prima, zodra ik me iets meer inspan begin ik te zweten als een gek. En ga straks naar Utrecht om voor een pak te kijken voor mn vader. Bleh.

Het is februari en ik zit in mn korte broek in de tuin een boek te lezen, top.

9 likes

Iemand die heel lief de tip geeft dat ik week boodschappen moet doen (nee vind ik irritant) en dan voor de hele week alvast alle groenten moet snijden en die dan in diepvries zakken in de diepvries leggen. Zal vast voor veel mensen ideaal zijn maar zoiets is niet voor mij weggelegd. En dan dat ik mezelf onderschat enzo. Ehm nou ja ik kan heus dat wel doen maar het lijkt mij zelf gewoon niet wat.

Ik weet van ellende ook niet meer waar ik het moet zoeken. Zoveel niezen, tranende ogen, constante loopneus. Gadver.

1 like

Ik heb een keer een skinpricktest gehad en ik ben allergisch van februari/maart tot oktober :sob:

(Goh wat zou mn favoriete seizoen zijn hahah)

1 like

ik heb vorig jaar serieus tot eind oktober met regelmaat last van hooikoorts gehad. de gedachte dat dit jaar de horor van feb tot ok/nov zal zojn bemoedigd me niet…

Kut hooikoorts

1 like

Twee vrienden van mij hebben vorig jaar die tape die je bij de fysio kunt laten plakken geprobeerd en zij hebben allebei nauwelijks last van hooikoorts gehad! Ze zijn allebei hartstikke kritisch en geloofden er niets van dus het lijkt me geen placebo-effect. Mja, als het wel placebo is en het werkt maakt dat ook niet uit lijkt me. :stuck_out_tongue:

3 likes

Same :persevere: Heb 3 wijntjes gehad gisteren en zo’n koppijn en moe.

1 like

Ik heb eindelijk mijn vriend zo ver gekregen om zijn kleren uit te zoeken. Van de ongeveer 30 tshirts kunnen er 20 weg. Zelfde geldt voor de broeken. Éindelijk plek in de kast! Heeft wel anderhalf jaar geduurd maar finally!

4 likes