Eerst een appel, dan de pizza en dan de zak chips. Je hebt nog de hele avond joh
Oven staat aan
Die appel snijden en met kaneel en suiker in een pan als toetje.
Vandaag te horen gekregen dat m’n contract niet wordt verlengd plus m’n relatie verbroken na bijna 5 jaar.
Ik hou niet van zeiken en heb me de hele dag groot gehouden maar voel me nu ff onwijs kut!
Wat een nare combinatie zo samen, los zou het al naar zijn laat staan samen dus het is je goed recht je kut te voelen! Sterkte ermee!
I like the way you think
Och dat is allemaal heel heftig! Twee grote veranderingen in je leven. Veel sterkte!
Edit: vind het trouwens niet zeiken hoor. Heel logisch om je hier kut over te voelen en dat is heel normaal om te uiten.
Als ambtenaar van een dergelijke organisatie, ik zou tot dinsdag wachten en dan even erachter aan bellen. Vaak moeten de brieven door HR gelezen worden, dan mogelijk nog overleg met een of meer mensen van de afdeling (dus een overleg in plannen) en dan nog weer terugkoppeling geven. Plus bij de overheid werkt bijna niemand op vrijdag dus die dag kan je ook vergeten Ga voor je duimen dat je snel wat positiefs hoort.
In mijn appartement
Superkut! Hele dikke knuffel
Ik zit om precies dezelfde reden te wachten tot het 18:30 is, belgh. Nog vijf minuten!!
Wat een kut dag. Niet dat er iets echt vreselijk gebeurd is, maar alles zit zo tegen en alls voelt shitty. Te laat opgestaan, hoofdpijn, te laat naar buiten, miezerig kutweer, dingetjes die ik wou kopen waren er niet, een idiote fout gemaakt met mijn Pokemon Go (jaaa, dom om hierover te miepen maar het frustreert me toch), heel mijn mandje met boodschappen dat in de Appie van de toren met mandjes viel aka gebroken eieren over alles en nog langer wachten, schouderpijn en negatieve gedachten. Top top top!!!
Haha ja ik vind het altijd fascinerend. Want voor native Nederlands sprekende mensen is het natuurlijk vanzelfsprekend. Ik heb hem de G geleerd door de naam Gerda te zeggen en hij begrijpt ook het verschil tussen de zachte g in het zuiden en de “normale” harde g. De zachte g spreekt hij uit als “sssshh”.
Ook een dikke knuffel van mij!
Ik heb wat reacties geskipt dus sorry als dit mosterd is.
Maar wat je zegt is superlief. Zoals je het schetst zou ik zelf fijn vinden – laagdrempelig en gewoon even bij haar zijn. En vandaaruit kun je altijd nog zien of ze toch even de deur uit wil.
Wat ik altijd hoor in bijv rouwsituaties is om je aanbod heel concreet te maken (zo van Zaterdag wat doen? - zou dan worden: Zal ik zaterdag om x uur bij jou komen met/om/voor xyz). En ik kan me indenken dat zo’n voorstel met een vol hoofd goed te verwerken is.
In elk geval heel attent van je!
Wat kut, hopelijk komen er nu weer mooie tijden aan! Sterkte
Gadverdamme dit mag van mij in een spoiler. Zo goor
Als kind was ik echt gek op huzarenslaatjes in precies zo’n bakje. Koos ik echt boven alle andere dingen in de supermarkt. Nu moet ik alleen al kotsen als ik het ruik. Zo raar.