Mijn leidinggevende zij net dat ze straks even met mij wil samen zitten om wat dingen te bespreken en ik ben nu bang dat ik iets niet goed doe ofzo. Het kan ook gewoon zijn dat ze het gewoon over werk wil hebben en niet over mij, maar ik ben toch ineens kei nerveus.
Ik heb echt een schop onder mān kont nodig. Al twee uur wakker en klaar om naar de bieb te gaan maar kan gewoon niet van de bank afkomen
Ja!
Hoe vond jij het? Ik heel mooi! En wat een leuk mens, zo dat publiek in. Toen baalde ik nog meer dat ik niet gewoon een staanplaats had. Vind zitten toch een beetje saai.
(Vind het trouwens altijd stom als artiesten iets zeggen van āpak je buurman bij zijn hand en zeg dat je van elkaar houdtā. Zit je daar in je eentje⦠Ga graag dingen alleen doen, maar dit benadrukt zo dat je in je eentje bent)
Nu ik allerlei berichten en posts zie over Florence ben ik echt jaloers dat ik niet gegaan ben. En dat terwijl ik het laatste album echt niets vond en ik haar toch op Rock Wrechter ga zien dus ik moet niet zeiken
Oh the cringe⦠ik mn collega volgen op insta omdat hij op reis is. Dacht hij kijkt mijn dingen toch niet want tijd verschil en trage internet daar. Plus hij doet niet veel met insta. Maar meneer ziet alless hahaha. En ik post zulke onzin.
Vandaag ga ik eindelijk de banken in mijn woonkamer op zijn plek zetten en mijn oude bank buiten (voor paar dagen maar hoor). Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet met 2 banken i.p.v. 1 bank en een stoel wat voor geen meter matcht.
Weet iemand of je ergens in de supermarkt ook yoghurtijs kunt kopen wat echt naar yoghurt smaakt, dus ook een beetje dat zurige ipv alleen maar zoet?
de AH had er eentje die ik heel lekker en yoghurt-achtig! In een vrij platte, ronde bak.
Yes volgens mij wel!
Yes, maar vroeger las iedereen toch ook over zulke posts heen en werd er gewoon niet op gereageerd. Dit is het WJEVKW topic en vind dat iedereen hier lekker zelf moet weten wat ie wil posten.
Vroeger is voorbij schat
OkĆ© schatā¦
En dat is mijn punt. Dat mensen er overheen lezen en niet reageren. Terwijl in het datingtopic mensen haar verhaal gevolgd hebben en misschien inhoudelijk aanmoedigende woorden hebben. Jij interpreteert mijn berichten als: jij mag dit hier niet posten. Terwijl ik bedoel dat ze meer heeft aan steun in het datingtopic dan aan mensen die zich ergeren aan cryptische berichten en er niet op reageren. Ik zeg namelijk nergens dat ze niks mag posten hier.
Normaal ben ik wat (trein)reizen betreft super stressbestendig, komt allemaal wel goed en als ik te laat kom is dat maar zo. Maar nu heb ik een afspraak waar ik Ʃcht op tijd moet zijn en de treinen doen moeilijk en ik zit me toch een partij te stressen. Ben nu aan het omreizen maar kan pas weer ademhalen als ik er ben denk ik
Edit: hahahaha help mān overstap zo heeft een kwartier vertraging, hoe dan? Kan gelukkig wel een andere optie pakken 5 min later
ben nu deze docu aan het kijken, wie heeft 'm ook gezien?:
https://www.npostart.nl/3doc-fitgirl/05-03-2019/KN_1705815
Ik zoek een lunchbox met meerdere vakken waar brood in kan maar ook stukjes wraps, druiven etc. Wie heeft een tip?
Deze! Ook niet zo duur (zoals bijvoorbeeld monbento)
Huh. Er zit hier in het super drukke en luidruchtige restaurant van de universiteitsbibliotheek een groepje middelbare scholieren huiswerk te maken. Ik denk omdat ze de bibliotheek zelf niet in mogen (alleen studenten mogen erin tijdens de tentamenweek). Maar waarom zou je dan daar gaan zitten, dat neemt toch het hele idee van ārustig studeren in de bibliotheekā weg