Ja! Ik mis de Lidl ook al, was twee minuutjes lopen
Ja waarschijnlijk gaat die het ook worden, vind het alleen jammer dat de roze 9 (!!) weken levertijd heeft. Tegen die tijd is het alweer bijna 2020. haha
Pffft ik ga vrijdag naar Ziggodome, maar je kan echt bijna nergens fatsoenlijk eten rondom Amsterdam Bijlmer Arena?
Ik ben vorige maand gestopt met de pil en werd toen de 26e ongesteld. In de tussentijd heb ik niet-helemaal-veilige seks gehad (ja super dom ik weet het, OMGāen mag) en nu ben ik dus ƩƩn maand later niet ongesteld en begin een beetje panisch te worden Ik probeer mezelf maar voor te houden dat je cyclus vast niet meteen regelmatig is na jaren pilgebruikā¦
Je doet het heel goed om het te delen! Daardoor kom je zelf tot een antwoord!
Zelfreflectie is heel erg belangrijk!!
Op het plein bij de arena zit in het midden een Chinees! Heb ik laatst nog gegeten, prima en niet duur!
Als ze je afwijzen, wat is dan het ergste wat kan gebeuren? En (nogmaals) heb jij daar invloed op?
Ik heb deze docu ook gezien (fitgirl via 3doc)
en ik heb medelijden met het meisje. Knap dat ze zo veel discipline heeft maar ze heeft een heel verstoorde relatie met eten.
Wat zou hun roddelgedrag over henzelf kunnen zeggen? Zijn dit mensen van wie je jouw waarde en vrijetijdsindeling af moet laten hangen?
Wow dan is het nog kutter. De andere op de Multatuliweg is voor mij ongeveer even ver fietsen maar ligt niet op de route van station-huis dus toch even kut. Dit leek me zo een handige plek ook voor de Lidl met alle studenten in de buurt ipv weer terug naar de oude plek.
Ik heb zo vaak dat als ik wraps wil eten ik alle ingredienten heb behalve de wrapsā¦
Ooh gatver ik ken het gevoel helaas te goed! Hoop dat je het snel wordt!
Zo zuur, had dit vaak met pasta. Denk altijd āheb nog pasta dus hoef geen pasta te kopenā, hierdoor heb ik vaak geen pasta.
Ik denk dat ze inderdaad bang is dat jij met je eigen stijl en toffe persoonlijkheid je eigen weg gaat en veel mensen om je heen hebt en juist bang is dat zij wordt buitengesloten. Misschien is het in haar hoofd inderdaad niet mogelijk om met zān 3en te gaan en wil ze zeker zijn dat zij niet die ene is die alleen gaat. Kunje haar hierin geruststellen?
En niet gaan stoppen met orkest door deze mutsen! Als je dat leuk vindt zou ik dat echt niet opgeven
Hahaha. Bij mij is het juist zo dat ik naar de winkel ga voor wraps met tonijn en avocado. En dat ik dan alles koop en goed oplet dat ik de inhoud van de wraps wel heb. En dan savonds denk ik hmm lekker wraps maken⦠wacht eens ff !!!
Hierom heb ik 463 pakken pasta thuis. āOh ik moet vast pasta hebbenā.
Zo heb ik soms geen pasta maar wel 3 pakken rijst. Of geen uien maar wel 2 netjes knoflook.
Ahh dat klinkt al een stuk fijner!
Haha, zoān ja-maar cirkel is natuurlijk wel lekker veilig om in te zitten, heb ik zelf de laatste tijd ook heeel vaak, en juist heel fijn als iemand die wat verder van de situatie afstaat je kan helpen die te doorbreken. Vind ik zelf altijd zoān openbaring!
Zoān kamp klinkt trouwens heel gezellig! Doen jullie dat vaak?
Wat tof! Veel plezier!
Ik had heel erg hetzelfde als jou haha. Ik had op zich wel bewust een zitplaats gekocht, maar had ik toch een beetje spijt van. En dat ze dat zei van handen vasthouden enzo vond ik niet erg omdat ik alleen was, maar wel omdat ik het een beetje te zweverig vind en gewoon lekker zelf wil genieten haha. Mijn buurvrouw ging heel erg haar hand uitsteken en ik dacht āeh nee liever nietā
Maaaar het was heel mooi en ik ben superblij dat ik gegaan ben!