Ja ik snap dit wel, want als er zo’n cryptische post staan gaan mensen toch vaak vragen wat er aan de hand is, en voor je het weet staat het hele verhaal alsnog in 5 topics. Hoop dat dit niet ongevoelig overkomt gezien 't onderwerp nu maar dit zou kunnen gelden voor van alles natuurlijk
@sunmoonstars sterkte
Ik heb echt heel veel zin om een paar nachten te overnachten in een hotel/appartement/huisje in de natuur. Weet iemand een goed adres in Nederland? Niet te duur en waar je ook met ov kan komen.
Heb per ongeluk met mijn nagel in mijn oog geprikt en heb nu een wondje op mijn oogbol (felrode bloedvlek op oogwit).
Mijn vriend eet de natgesabbelde stukjes brood die uit de mond van onze baby vallen weer gewoon op
@Vloeistof Niet bij Tele2 maar bij Ben en ben echt tevreden, zat eerst bij Simyo maar Ben is goedkoper.
neeeeee
Ik doe dat ook wel eens en dat zijn niet eens mijn kinderen . Niet als het uit hun mond komt hoor maar meer als het er naast valt.
Gisteren ben ik ook helemaal ondergespuugd en rook ik de hele dag alleen maar zure melk. Ik vind ze nog steeds lief
Superwoman
Ik ooook
Maar eigenlijk moet ik gewoon eens op tijd naar bed gaan haha
Zo zou je me wel kunnen noemen ja hahaha. Heb het overleefd yeaaah
@Whitecactus kijk eens bij annadiva.nl daar heb je veel keuze in ook grote cupmaten. Fijn met bestellen en retour ook vind ik!
Soms heb ik echt een andachtsspanne van een goudvis. Ik had sneakers in de wasmachine gegooid en ben vervolgens gaan douchen. Ik heb er max 5 min onder gestaan en toen ik de kraan uit had gezet hoorde ik gebonk. En ik dacht “huh wat is dat…lijkt wel of het van de zolder komt…er is iemand op zolder!!” En toen bedacht ik me pas weer dat die schoenen in de wasmachine zitten en bonken
Gister naar Florence and The Machine geweest. Wat een vrouw, wat een stem
Jaa, ik voel mij altijd gewoon super schuldig als ik lieg. Al gaat het om een smoesje waarom ik niet kan afspreken, hahaah ik ben zo een drama queen. Ik heb uiteindelijk nog kunnnej slapen rond 2 uur en ga het denk ik toch niet vertellen omdat het haar in principe niets aan gaat. Misschien dat ik het op een later moment nog vertel, maar nu niet
Eens! Ik begrijp ook niet waarom het allemaal via de telefoon zou moeten? Stel voor je hebt je telefoon niet mee/je hebt geen telefoon…
Jaaa, ze geeft echt energie! Hele leuke avond gehad, krachtige stem. Ze doet het ook zo moeiteloos. Het hele podium over huppelen en springen en niet eens buiten adem.
Ik maak gewoon een vegan variant met hummus zonder ei :") ei-probleem opgelost
Ik ging net naar de wc op mijn werk zonder te kijken. Maar blijkbaar was de wc bril dicht. Zo flats met mijn blote foefje op die deksel, echt een beetje een vreemd gevoel.
Ik dacht ook dat het een goed idee was om te gaan hardlopen - heb m’n huis weer bereikt maar geen idee hoe ik nu ooit op ga staan om naar stage te fietsen.
update: ik heb het ook ijskoud nou waaarommmmm ik wil echt niet naar buiten nu
Ik ben oprecht benieuwd naar dit verhaal nu :")
Bij mij werkte het los niet, maar in combinatie wel een beetje! Ik begon met naproxen en dan na een paar uur twee paracetamol, weer naproxen etc. en slikte van allebei (bijna) de maximale dosis). Dan had ik nog wel pijn maar kon ik in elk geval functioneren. (sorry als dit spuit 11 is en je dit ook al geprobeerd hebt, in elk geval veel sterkte vandaag!)