Wat je even kwijt wilt #18

Ja, het Chinese restaurant dat @lightbox noemt is prima! Súpersnel en goed te eten en niet al te duur. Maar gezellig is het niet.

1 like

Ik ben Kees van der Spek ontmaskert aan het kijken en ik word er gewoon nerveus van hahah. Ik snap niet waarom ik altijd zo meeleef.

1 like

Lief, dankjewel!!

1 like

#goals

Begrijp ik, vraag ook geen hulp. Even vertellen werkt ook al een beetje x

1 like

Vanmiddag toen alle stress van me af viel was ik zo moe, te moe om te ontspannen en te slapen. Te onrustig vooral. Terwijl ik niet gespannen ben ergens voor, mn lichaam snapt t alleen niet :sweat_smile:
Het is ook verwarrend :sweat_smile::face_with_raised_eyebrow:

Ach slaap is voor sukkels toch :see_no_evil::wink::roll_eyes:

7 likes

@Tom_Riddle Ik kan je post van van de week niet meer vinden, maar ik wilde nog zeggen; ik hoop dat je de kracht hebt om in jezelf te geloven en er verder mee te komen als je dat wilt. Geen idee waar het precies over gaat natuurlijk, maar hoop dat je doet wat je wilt doen :slight_smile:

1 like

Ik hoop dat jullie eruit komen wat jullie keuze ook mag zijn (en met name jouw keuze want ben jij toch de persoon die het laatste woord hoort te hebben omdat je het kind zelf draagt).:kissing_heart:. Wat ik zelf als kind heb ervaren en heb gezien bij anderen dat een iets groter leeftijdsverschil ( 4 - 6 jaar) ook niet altijd minder leuk hoeft te zijn voor een kind.

2 likes

Ja ze heeft gereageerd gelukkig! :slight_smile: Blijkt dus nu dat ze hetzelfde heeft en tegen dezelfde dingen aanloopt. Blij dat ik het haar verteld heb. Denk dat we nog wel veel aan elkaar zullen hebben de komende tijd…

Ik was net bij een cliënt en zijn zoon was vroeger mijn geschiedenisleraar. Ik had hem dit weekend al gezien maar dacht dat hij mij niet herkende. Nu was zijn zoon er vanavond weer en zei hij bij het weggaan: “heb ik jou in de klas gehad?” Blijkt ie me nog te kennen!:scream: En dat terwijl ik echt iemand was die totaal niet opviel in de klas. En is toch al weer 8/9 jaar geleden ofzo. Echt leuk haha.

15 likes

Ik was vanavond in slaap gevallen en nu ben ik klaar wakker terwijl morgen mijn wekker om 6 uur gaat :cry:

Lief, thanks! :heart: Fijn dat ik het hier kwijt kan.

Waarom komt mijn kat altijd knuffelen als ik naar bed wil :weary:

1 like

Ik kijk Just The Tattoo of Us, maar HOEZO doe je hier aan mee?! Twee meiden die jaren lang ruzie hebben gehad, de een heeft de ander zwaar gepest en zijn nu vriendinnen. En dan kei hard janken, wat had je dan verwacht? Dat je een lief hartje zou krijgen?

1 like

Nou ik ben nu al een half uur aan het opblijven omdat ik weet wat ze hebben laten zetten hoor!

Ja goffer ik ook, anit climax. Wel lekker voor die blonde kut.

Nou, wat hebben ze gehad?

De gespeste vriendin een “klaagplankje”. Een kaasplankje en ze klaagt veel, samen met een vliegtuig want ze is gepest dat ze een groot voorhoofd heeft als schiphol.

De pester een portret van die vriendin met “karma” er onder. Waarom kijk ik dit ook altijd hahahah

3 likes

Wtf? En waar zijn ze gezet?

‘t kaasplankje op de ribben en portret aan zijkant van onderbeen.

Tegenover wie wil hij dat bewijzen en hoe oud is hij? Dit is echt gedrag voor iemand onder de 15… Wtf wat triest, zou er zo weinig mogelijk meer op reageren en degene aan wie hij het wil laten luisteren rustig de context uitleggen