Wat je even kwijt wilt #18

Is dit serieus een tv-programma. Wtfff.

Ja :weary::scream: als het eenmaal aanstaat móet ik ook weten wat de tattoo is.

Godver. Mijn oppaskat kwam eerder vanavond met een muis binnen. Kat liet muis gelukkig los dus kon hem redden. Muis naar buiten (leek alleen last van zijn achterpootje te hebben) losgelaten in de tuin. Kattenluik even op slot om de muis voorsprong te geven. Luik net weer open, kom ik buiten… is die kat weer met die muis aan het spelen :cry: kat weer naar binnen maar de muis was er nu wel echt erg aan toe. Heb hem maar weer opgeraapt (met een doekje, no worries) en een stuk verder in de tuin gezet. Zijn pootje bewoog nog wel maar volgens mij was het wel zo’n beetje afgelopen. Heb hem nu ver weg gezet en de kat binnen. Ik ben zo dol op muisjes!

Echt geen zin in vandaag. Ben ongesteld en zit onder de puisten. Maarja vanavond ga ik naar rundfunk dus dat is wel leuk

Succes vandaag en veel plezier vnf :blush:

Vanaaf.

Sterkte, probeer niet te hard te zijn voor jezelf

Ahhh, ik snap dit juist heel goed :frowning: soms heb je gewoon van die spullen die in geld niet veel waar zijn, maar wel veel emotionele waarde hebben. En een perfecte theepot is ook nog eens best moeilijk te vinden! Klinkt ook alsof dit meer de druppel was :frowning:

4 likes

Je kunt bijna braille lezen op mijn kin.

4 likes

Spierpijn op plekken die ik helemaal niet getrained heb?

1 like

Kun je niet ergens onderweg een elastiek kopen als je haren in de weg zitten?

Ik zit in de trein naar Schiphol en iemand naast me zit te googlen hoe je van het station naar arrival loopt, haha cute

10 likes

@Nidorina prachtig haar heb je wel!

Ik heb afgelopen zaterdag een trui geleend van mijn beste vriendin en sindsdien leef ik erin. Ik heb het ook al drie dagen opeenvolgend deze trui aan naar mijn werk en ik heb echt lak aan wat anderen daarvan vinden. Het zit zo suuperlekker.

3 likes

Zwaar verkoudenšŸ˜‘ zoontje ook, dus lekker drammerig. Vandaag weinig plannen, alleen ff boodschappen doen.

Heb nou al geen zin in vandaag.

Hahaha dit is zo lief

De zon schijnt en normaal heb ik nu mn leren jasje aan. Maar ik wou persee mn roze teddy jas aan. Gelukkig is het niet warm hahaha

Nee :sob:

Ah gelukkig, niet leuk voor haar dat ze het ook zo voelt maar wel fijn dat je het er nu met haar over kan hebben!

1 like

Elke dag wil ik meer en meer weg van waar ik nu woon. In principe heb ik niks te zeuren met een grote studio als student. Maar nu mijn afstudeerdatum bekend is lijk ik het niet meer vol te kunnen houden hier.

Ik heb het niet gekeken maar daar moest ik in het voorstukje op tv al om huilen. Zo sneu.

1 like