Wat je even kwijt wilt #18

@Merel Ik zie trouwens nu dat Bol.com enorme korting heeft op Dyson stofzuigers!

Vond het zo leuk dat haar hondje Marie soms een matchend knuffeltje bij de aflevering kreeg en ze zo heerlijk tegen dat hondje aan het praten was tijdens de afleveringen :smiling_face_with_three_hearts:
Vorig jaar was er een aflevering dat ze wegrestaurants afliep, toen had Marie haar eigen rugzakje :sob:

Marie

a210d098-16cf-11e8-a6be-1310fb293abb

11 likes

Ah thanks! Ik mag binnenkort de Dyson V11 een tijd thuis testen, maar die kost dus €649 :flushed:, zelfs als die supergoed bevalt gaat me dat veel te ver.
Ik heb ook een stofzuigrobot, en eigenlijk stofzuig ik daarnaast bijna nooit meer, maar mijn huidige stofzuiger (die prima was) is aan het sterven door het stof van onze verbouwing, dus er moet wel iets bijkomen. Als het concept steelstofzuiger me bevalt ga ik eens kijken naar die Dirt Devil :slight_smile:

Mijn oma belde net omdat ze jarig is (ik probeerde haar een paar keer te bellen, maar ze nam niet op dus nu zorgde mijn vader die op visite is dat ze mij even belde), en het was zo ongemakkelijk. Ik weet nooit zo goed wat ik tegen haar moet zeggen en ze is niet altijd even spraakzaam meer. Vroeger lulde ze je de oren van de kop, zo sneu dat ze nu zo vaak down is en eigenlijk niets meer vertelt. :pensive:

Dat dingt werkt echt niet hoor, de föhn is Ă©cht heel fijn en als ik financieel beter ervoor zou staan zou ik m echt kopen, maar die krulborstel/föhn/ding is echt onzin. Ja je hebt een Krul maar ja die zakt binnen 5 min ook uit. Echt geen €500 waard.

Oooh goed dat ik dat weet! Ik heb superdun haar (als de kapper er een beetje slag in föhnt is dat al weg als ik thuis kom haha) en hoop elke keer op een soort miracle apparaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ja daar hoopte ik ook op bij die van Dyson dus heb het een keer laten krullen/föhnen in de winkel en ik zei van te voren al tegen die meid dat geen enkele Krul bij mij blijft zitten, dus toen ze klaar was zei ik ook echt “eh ja thanks, ga even kijken hoelang het blijft zitten”. :sweat_smile:

1 like

Monkey town

8 likes

Ja Marie is zo lief altijd! En ik vind Yvette ook altijd heerlijk knus en gezellig overkomen.

Ik was ook echt een beetje verdrietig toen ik las dat dat Marie was overleden :frowning:

3 likes

:rofl:

1 like

Ik ga morgen sushi eten met klasgenoten, en nu zei vandaag een meisje ‘dan neem ik mijn zoontje gezellig mee’. Aka een baby van 1 (is dat nog een baby?) ik zit er echt over te denken om af te zeggen nu want ik heb daar totaal geen zin in eigenlijk

39 likes

Omg ik word zo blij van dit bericht. Wat ontzettend fijn dat ze terecht is❀

Je weet dit vast al gezien je het eerder hebt geslikt en misschien ongevraagd advies waarvoor sorry: houd er rekening mee dat je angst en paniek even erger kan worden (hoeft niet, maar kan) voor het beter gaat. Probeer je op dat moment te realiseren dat het aan die medicatie ligt, hopelijk maakt dat wat sneller kalm. Ik praat uit ervaring Ă©n uit professioneel opzicht (haha dit klinkt zo kut sorry maar okĂ©) dus weet hoe rot het is❀ maar het komt goed, geef je lichaam de tijd om te herstellen!

2 likes

@Fenayi Wat fijn dat ze terug is <3 Je was laatst toch aan het nadenken over een kitten? Komt die er nu ook gezellig bij?

1 like

Bah ben jaloers op mensen die hun emoties zo onder controle hebben. Ben weer vreselijk aan het huilen vandaag

3 likes

Is soms ook ff lekker! Lucht het op? <3

1 like

Mensen die ongevraagd een baby of kind meenemen, ugh.

10 likes

Ik wil geen nachtdienst :frowning: gelukkig maar 2

1 like

Jawel opzich wel maar ben er zo klaar mee. Wil me niet meer zo voelen (liefdesverdriet)
Ben echt on edge en er hoeft maar iets te gebeuren en daar ga ik weer

1 like

Shit heb vette spierpijn van de tennis van gisteravond. Ben net wel gaan sporten maar morgen spinning wordt natuurlijk niks