Wat je even kwijt wilt #18

Je hoeft ook niet te luisteren als je jarig bent. Gefelii!

7 likes

Hahaha dankjewel, helaas denken ze daar anders over!

1 like

@Lovepink gefeliciteerd!

1 like

Nou, in mijn tijd gingen we gewoon met een bus.

32 likes

Ik vind het weer wel opmerkelijk dat ze dan naar alternatieven zoekt en de trein te makkelijk vindt?!

4 likes

Och ja met de bus naar Rome, wat een hel was dat haha. En het jaar na ons mochten ze wel met het vliegtuig :weary:

3 likes

Nu ben ik heel benieuwd waar jij heen bent geweest? :stuck_out_tongue: wij gingen met de auto naar Den Helder maar moesten daar wel zelf fietsen

1 like

Ik krijg vanmiddag allerlei onderzoeken in het ziekenhuis en wss hoor ik ook of ik geopereerd moet worden. Ben zo zenuwachtig dat ik een pakketje (wat ik op de post moest doen) vergat mee te nemen en zonder pakket bij een afgeefpunt stond haha

7 likes

Dit soort berichten zijn heel slecht voor mijn nieuwsgierigheid, hahaha.

16 likes

je mag me wel een pb sturen?

1 like

Proceed

Haha ja inderdaad. Gewoon 23 uur lang in de bus :worried:

1 like

Is er ook een topic met tips voor Groningen?

1 like

Ik was gisteren mijn blauwe en groene marker kwijt op kantoor. Ik heb overal gezocht.
Vanochtend lag het ineens onder een blaadje. k weet zeker dat ik daar gezocht had

Collega’s nemen mij in de maling. Want ze weten dat ik die markers fijn/handig/belangrijk vind.

Aaah dit is idd zo’n ergenis. Ik schrijf daarom als het me echt niet lukt om met links te schrijven met rechts. Dikke pech voor de rest dat ze mijn handschrift niet kunnen lezen.

1 like

Huh inderdaad, is de trein niet juist de meest milieuvriendelijke optie voor zo’n afstand?

Ik begin morgen met een soortgelijk medicijn, dus mocht je even erover willen kletsen mag je me altijd PM’en!

2 likes

Dierenarts bellen?

1 like

Je hebt nu al meerdere keren verteld dat je iets kwijt wilt. Gooi t maar in mn pb.

Oh wat naar! Hoe is het nu met je kat? Ben je inmiddels bij de dierenarts geweest?