Wat je even kwijt wilt #18

Ik ben geen kaakchirurg of dokter etc., dus ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Maar bij mij was dat wel echt al eerder uitgewerkt. Geloof dat ik voor het slapen gaan mijn gevoel sowieso weer terug had. Je kan altijd even naar de afdeling van het ziekenhuis bellen?

Oh shit ja snap ik! Je tong etc. voelen wel weer gewoon aan? Ik zou echt even bellen!

Gadver, een man zit achter me in het ov zo goor te smakken. Heel langzaam en met heel veel speeksel erbij of zo :face_vomiting:

Ik las dat je ging kijken voor een kitten erbij. Zou daar nu je kat net mee terug is wel mee oppassen want dan bestaat de kans dat ze nog een keer niet thuis komt!

6 likes

Mmm ja ik zou echt even bellen inderdaad. Zeker omdat het over zo’n specifieke plek gaat. Maar nogmaals ik heb er niet voor geleerd of wat dan ook haha :see_no_evil:

Heb besloten mezelf vandaag bij elkaar te rapen.
Maar moest toen ineens kotsen. Nu weet ik niet of mijn meds goed zijn opgenomen.

Belde net de doktersassistente en dat ging zo moeizaam. ‘Ik wil een verwijzing om x te krijgen bij die en die afdeling in het ziekenhuis’ ‘ok, hoelang heeft u x al?’ ‘Nee, ik heb het niet, ik wil dat.’ :roll_eyes:

De assistente van de psych zijn ook al zo moeizaam. Heb een afspraak ruim voor tijd afgezegd. Ontvang ik een boete, want de assistente heeft het verprutst. Nu is het mijn woord tegen die van haar. :rage:

Geen idee, maar ik heb in Groningen gewoond, dus misschien heb ik tips voor je? Wat voor tips zoek je? :smile:

Ik heb mijn kat vanochtend naar de dierenarts gebracht om een kiesje te laten trekken. Even ter informatie. Ze ging voor een gebitscontrole naar de assistente, toen was er niks maar wel best afgevallen. Doorverwezen naar de dierenarts. Toch wel een een gaatje in de kies wat verklaarde waarom ze niet helemaal goed eet (doet zeer).

Belt de dierenarts nu net. Ze heeft toch geen gaatje, alleen wat tandsteen. Geen idee wat er dan wel is. Toch maar een bloedonderzoek, want misschien nieren of alvleesklier?

Ik ben boos en verdrietig. Ik krijg 3x iets anders te horen. Maak me zorgen, blijkt er niks bijzonders te zijn, maak me nu weer zorgen. Krijg alleen een “ik kan nu niets aan het verleden veranderen, sorry”. Ik ben gek op m’n kat, dus laat natuurlijk een bloedonderzoek doen
 maar ik vind dit zo stom :frowning: Krijg vanmiddag nog de uitslag, hopelijk niks bijzonders
 Pffff, kan wel janken maar ben aan het werk.

Aww wat sneu. Ik hoop dat ze snel weten wat er met je kat aan de hand is. Of dat ze in ieder geval weer goed gaat eten.

1 like

Ik hoop het ook. Dankjewel.

Jeetje, moet je echt die boete gaan betalen? Ik mag toch hopen dat ze die verscheuren?

Ik kijk ermee uit. :slight_smile: Maar mijn kat kan sowieso niet meer naar buiten gelukkig.

Ah dat is stom zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. :heart:

1 like

Niet leuk. Zorg je goed voor jezelf vandaag. Zoiets kan heel veel energie kosten.

1 like

De zanger van di-rect heeft twee te schattige zoontjes die hij best vaak in zijn instastories laat zien en mijn eierstokken kunnen dat niet aan.

1 like

Gelukkig dat ze niet geopereerd hoeft te worden! Snap wel dat je je schuldig voelt, maar wie weet knapt ze vandaag al een heel stuk op. En meer kun je nu toch niet doen. Wel heel naar allemaal!

1 like

Ik denk dat ie vandaag dan lekker rustig is haha

1 like

Ze gaan het uitzoeken, maar hoefde er niet op te rekenen dat ik er onder uit kwam. Zo stom! Ik bel altijd op tijd af, ben nooit te laat en heel betrouwbaar daarin. Terwijl zij al eerder een afspraak plande terwijl mijn psych op vakantie was. Zat ik daar in de wachtkamer voor niks.

Heb je hen toen een boete gegeven? Lijkt me wel terecht.

3 likes

Update. Ze heeft een ontstoken alvleesklier. Moet dus aan de pijnstillers, ontstekingsremmers en moet daar 3-4 dagen blijven. Ben echt even heel verdrietig nu. Mag vanmiddag bij haar kijken.